Gå til innhold

Belter / livvidde

Anbefalte innlegg

Gjest rutangis netu
Skrevet

Kan noen hjelpe meg? Skal kjøpe belte i presang til en type. Så lurer jeg på hvor langt det skal være i forhold til livvidda. 20 cm mer, kunne det være passe?

Da gjenstår bare å få målt uten å vekke mistanke! hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mål en av buksene hans, når han ikke har den på, og han ikke ser at du gjør det. Dersom det er en realistisk mulighet da :-)

Skrevet

På en del belter står jo livvidda på innsiden. Ellers kan du jo sjekke størrelsen han bruker i bukser.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Mål en av buksene hans, når han ikke har den på, og han ikke ser at du gjør det. Dersom det er en realistisk mulighet da :-)

God ide! hehe... Tenk ikke å komme på en SÅ enkel løsning da!

Gjest rutangis netu
Skrevet

På en del belter står jo livvidda på innsiden. Ellers kan du jo sjekke størrelsen han bruker i bukser.

ER det livvidda som står trykket på innsida av belter altså? Trodde det var den totale lengden på beltet jeg!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

ER det livvidda som står trykket på innsida av belter altså? Trodde det var den totale lengden på beltet jeg!

Lengden på belter angis fra ca. spennen til ca. det midterste hullet. Målet tilsvarer altså lengden på bukselinningen. (nb. hoftebukser/ dressbukser) Ikke LIV-vidden.

Og selve beltet er altså litt lengre, siden det skal være litt bortenfor spennen også. Men det tas ikke med i det målet som oppgis.

Skrevet

På en del belter står vidden, og da menes det vidden du er i livet, da er det lagt til nødvendig lengde på det. Så dersom han er 85 cm rundt livet, så skal han ha 85 cm i belte.

Skrevet

Hvis du vet hvilken størrelse han bruker i bukse eller i belte så trenger du ikke vite hvor mange cm han er rundt livet??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...