Gå til innhold

Jeg ble sint i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på IKEA for å endre litt på kjøkkenbestillingen min. Hadde stått i kø i kjøkkenavdelingen en stund da jeg oppdaget at jeg skulle ta kølapp. Spurte hvor jeg fikk tak i den, og noen pekte på en ansatt. Jeg gikk til henne og spurte om kølapp, hun svarte ikke. Jeg spurte igjen, og da snudde hun og skrek til meg 'kan du vente mens jeg snakker med dem' (hun sto og snakket med et par). Jeg ble så sint at jeg freste tilbake at dette fant jeg meg ikke i. Jeg sa at jeg ville ha navnet hennes, og da begynte hun å flire. Jeg snakket med en annen, og han hentet en kølapp til meg. Jeg så bare at det sto 'teamleder' og et fornavn på navneskilt på genseren hennes. Jeg gikk etterpå til informasjonen og møtte noen ordentlige, høflige ansatte der, og fikk hjelp til å fylle ut et skjema hvor jeg klagde på vedkommende. Jeg ble så sint at jeg har vært helt skjelven siden, jeg hadde sittet i tlf. i lang tid for å prøve å få tak i IKEA før jeg bestemte meg for å dra dit. Der spiste jeg først middag, siden jeg ikke har kjøkken hjemme, så jeg hadde spist før jeg stilte meg i køen, men det hjalp ikke. Sitter her alene og grubler over hvorfor jeg ble så eitrende sinna på en så utrolig teit og umoden jentunge.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• IngenLurerDenneGutten

6

• Gemini

2

• favn

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

På Furuseth?

Der måtte vi i hvert fall en kjempesur dame når jeg kjøpte kjøkken. Og hele bestillingen ble gal, jeg fikk feil farge, og det tok mange uker før jeg fikk riktige dører og enda lenger før jeg fikk skuffene :o(

Skrevet

På Furuseth?

Der måtte vi i hvert fall en kjempesur dame når jeg kjøpte kjøkken. Og hele bestillingen ble gal, jeg fikk feil farge, og det tok mange uker før jeg fikk riktige dører og enda lenger før jeg fikk skuffene :o(

Ja det var på Furuset. Jeg blir helt skjelven når du beskriver det her. De hadde klart å sette leveringsdato en hel måned senere. Ikke før i midten av november. Håper de kommer til å huske meg og skjerpe seg.

Skrevet

Jeg synes du var utålmodig og frekk jeg. Den andre kunden hadde kanskje ventet på å få snakke med den IKEA-ansatte, og så kommer du og bryter inn. Det er noe som heter å vente på tur. Og kø-lappene er vel ikke så godt gjemt at man trenger å snakke med personalet for å trekke lapp?

Skrevet

Ja det var på Furuset. Jeg blir helt skjelven når du beskriver det her. De hadde klart å sette leveringsdato en hel måned senere. Ikke før i midten av november. Håper de kommer til å huske meg og skjerpe seg.

Har du kjøpt kjøkkenet allerede?

Jeg hadde avbestillt det hvis jeg hadde mulighet. Du får like rimelige kjøkken andre steder og mye bedre service.

Skrevet

Det var da en merkelig oppførsel? På deg vel og merke - ikke fra den ansatte som var opptatt med andre kunder.

Skrevet

Har du kjøpt kjøkkenet allerede?

Jeg hadde avbestillt det hvis jeg hadde mulighet. Du får like rimelige kjøkken andre steder og mye bedre service.

Ja jeg har bestillt det allerede og det skal komme om en uke. Jeg tviler ikke på bedre service andre steder, men hvor får jeg det like rimelig?

Skrevet

Jeg synes du var utålmodig og frekk jeg. Den andre kunden hadde kanskje ventet på å få snakke med den IKEA-ansatte, og så kommer du og bryter inn. Det er noe som heter å vente på tur. Og kø-lappene er vel ikke så godt gjemt at man trenger å snakke med personalet for å trekke lapp?

Jo kølappene var faktisk så godt gjemt at jeg måtte snakke med ansatte for å få dem. Jeg hadde ventet lenge for jeg spurte om å få den.

skorpionfisken
Skrevet

Er ikke kølapp noe man trekker selv? Nettopp for at man skal få personalet i tur og orden? Eller har de kø for å få kølapp også der?

Skrevet

Det var da en merkelig oppførsel? På deg vel og merke - ikke fra den ansatte som var opptatt med andre kunder.

Du synes ikke det er en merkelig oppførsel av en ansatt å gå rundt og dele ut kølapper og så holde dem i hånda mens hun snakker med andre kunder i lang tid?

Skrevet

Er ikke kølapp noe man trekker selv? Nettopp for at man skal få personalet i tur og orden? Eller har de kø for å få kølapp også der?

Nei kølappene hadde dama i hånda mens hun sto og snakket med andre kunder om noe helt annet. Jeg hadde ventet lenge i kø for å få kølapp.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

"Jeg blir helt skjelven når du beskriver det her"

He he, voldsomt så du skjelver da?

Skrevet

"Jeg blir helt skjelven når du beskriver det her"

He he, voldsomt så du skjelver da?

Ja det gjør jeg faktisk, jeg skjelver etter å ha blitt så sint.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja det gjør jeg faktisk, jeg skjelver etter å ha blitt så sint.

Det er ikke sunt å bli så sinna.

Skrevet

Ja jeg har bestillt det allerede og det skal komme om en uke. Jeg tviler ikke på bedre service andre steder, men hvor får jeg det like rimelig?

Det er jo stadig rimelige kjøkken i avisen. Jeg kjøpte et av de rimeligste på ikea og etterpå fant jeg ut at det var like billige andre merker som heller ikke var flatpakket. Men jeg hadde bare rot med snekkeren også og alt ble bare kaos.

skorpionfisken
Skrevet

Nei kølappene hadde dama i hånda mens hun sto og snakket med andre kunder om noe helt annet. Jeg hadde ventet lenge i kø for å få kølapp.

Da hadde jeg klaga på kølappsystemet deres i tilegg til den sure betjenten.

Meningen med å ha et kølappsystem er jo at kundene trekker lappen selv, vandrer rundt i nærheten og ser på ting mens man venter på at nummeret komme opp. Ikke at man skal fotfølge de ansatte for først å få en kølapp og siden få snakke med samme ansatt når nummeret som står på kølappen de har gitt deg kommer opp.

Men så har ikke vi ikea her så jeg vet jo ikke hvordan de gjør ting. Her har jeg nok med å irritere meg over systemet på Elkjøp, hvor de riktignok har kølappsystem hvor man trekker kølappen selv. Men med en ansatt til å ta seg av 50 nummer så må man vente i timer for å bli ekspedert.....

Skrevet

Det er ikke sunt å bli så sinna.

Nei derfor sitter jeg og skjelver her i kveld.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er jo stadig rimelige kjøkken i avisen. Jeg kjøpte et av de rimeligste på ikea og etterpå fant jeg ut at det var like billige andre merker som heller ikke var flatpakket. Men jeg hadde bare rot med snekkeren også og alt ble bare kaos.

"Men jeg hadde bare rot med snekkeren også og alt ble bare kaos"

Hva? Fortell, gjerne på mail;)

Skrevet

Da hadde jeg klaga på kølappsystemet deres i tilegg til den sure betjenten.

Meningen med å ha et kølappsystem er jo at kundene trekker lappen selv, vandrer rundt i nærheten og ser på ting mens man venter på at nummeret komme opp. Ikke at man skal fotfølge de ansatte for først å få en kølapp og siden få snakke med samme ansatt når nummeret som står på kølappen de har gitt deg kommer opp.

Men så har ikke vi ikea her så jeg vet jo ikke hvordan de gjør ting. Her har jeg nok med å irritere meg over systemet på Elkjøp, hvor de riktignok har kølappsystem hvor man trekker kølappen selv. Men med en ansatt til å ta seg av 50 nummer så må man vente i timer for å bli ekspedert.....

Jeg klaget på kølappsystemet samtidig, men det er noe nytt. Da jeg bestilte kjøkkenet for ca. to uker siden hadde de det ikke. Derfor ble jeg usikker og forvirret, og ville bare ha kort svar på hva jeg skulle gjøre. Har aldri opplevd noe lignende før.

Skrevet

"Men jeg hadde bare rot med snekkeren også og alt ble bare kaos"

Hva? Fortell, gjerne på mail;)

Etter akutten :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...