Gå til innhold

Jeg ble sint i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld, men jeg må trekke litt på smilebåndet når jeg leser dette. Akkurat så eitrende forbanna kan jeg også finne på å bli når folk er ufine. Ble så sint på en butikkdame i sommer at jeg fikk dårlig samvittighet og ba pent om unnskyldning etterpå...:-)

Hun kunne vært mer høflig, men dette er vel egentlig bare en bagatell? Kanskje ikke i dag, men i morgen eller overmorgen. Synes i alle fall ikke det er en så stor sak at du skal finne en ny kjøkkenleverandør.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• IngenLurerDenneGutten

6

• Gemini

2

• favn

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Unnskyld, men jeg må trekke litt på smilebåndet når jeg leser dette. Akkurat så eitrende forbanna kan jeg også finne på å bli når folk er ufine. Ble så sint på en butikkdame i sommer at jeg fikk dårlig samvittighet og ba pent om unnskyldning etterpå...:-)

Hun kunne vært mer høflig, men dette er vel egentlig bare en bagatell? Kanskje ikke i dag, men i morgen eller overmorgen. Synes i alle fall ikke det er en så stor sak at du skal finne en ny kjøkkenleverandør.

Bra å høre at andre kan også bli så sinna. Nei jeg skal ikke finne en ny kjøkkenleverandør så stor sak er det ikke, men jeg skal følge opp den klagen over køsystemet og at betjeningen ikke kan oppføre seg. Jeg ser vel egentlig ikke at jeg skal be om unnskyldning for å be pent om kølapp som hun holdt i hånda, selvom jeg ba om det to ganger. Hun trengte ikke å svare bare rekke meg en.

Skrevet

"Men jeg hadde bare rot med snekkeren også og alt ble bare kaos"

Hva? Fortell, gjerne på mail;)

Snekkeren var senil. Han kom og gikk som han ville i to mnd og kjeftet på meg hele tida. Overskapene kom 5 cm lenger ned enn høyskapet. Benkeplata sprikte med to cm i skøten og det samme gjorde underskapene under. Dessuten glemte han å sette på ytterkanten av benken slik at når jeg skulle flytte, kunne jeg ikke ta med oppvaskmaskinen for da hadde benken falt ned.

Skrevet

Snekkeren var senil. Han kom og gikk som han ville i to mnd og kjeftet på meg hele tida. Overskapene kom 5 cm lenger ned enn høyskapet. Benkeplata sprikte med to cm i skøten og det samme gjorde underskapene under. Dessuten glemte han å sette på ytterkanten av benken slik at når jeg skulle flytte, kunne jeg ikke ta med oppvaskmaskinen for da hadde benken falt ned.

Hm hadde du rot med snekkeren eller rota du med snekkeren :)

Skrevet

Hm hadde du rot med snekkeren eller rota du med snekkeren :)

Snekkeren var 66 og ble pensjonert etterpå :o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jøss - det var ille, jeg trodde det var snakk om et kjærlighetsforhold;)

Skrevet

Jøss - det var ille, jeg trodde det var snakk om et kjærlighetsforhold;)

Ble du skuffa nå ;o)

Skrevet

For å være helt ærlig så syns jeg du overdrev litt...Når du så at hun holdt på å snakke med andre kunder så kunne de ha ventet din tur...Det er sikkert ikke så lett for hun å snakke med to stykker samtiding...Men det kølappsystemet syntes jeg var merkelig, så det hadde sikkert jeg klaget på selv...

Skrevet

Kanskje du burde ventet til damen var ferdig å snakke med de andre? Kanskje er du så sint nå fordi du innerst inne vet at det var du som oppførte deg dumt?

Kanskje var damen møkklei av grinete og masete kunder og lot det gå ut over deg?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ble du skuffa nå ;o)

Nei, glad;)

Skrevet

Kanskje du burde ventet til damen var ferdig å snakke med de andre? Kanskje er du så sint nå fordi du innerst inne vet at det var du som oppførte deg dumt?

Kanskje var damen møkklei av grinete og masete kunder og lot det gå ut over deg?

Jeg kunne kanskje ha ventet lenger, men når jeg hadde ventet bortimot en time og hadde ventet lenge på at hun ble ferdig mens hun holdt kølappene i hånda så var det fort gjort å be om en kølapp. Det dummeste jeg gjorde var ikke å snu meg og gå rett ut. Det er det jeg angrer på, jeg angrer ikke på å ha bedt om en kølapp sånn som situasjonen var.

Skrevet

For å være helt ærlig så syns jeg du overdrev litt...Når du så at hun holdt på å snakke med andre kunder så kunne de ha ventet din tur...Det er sikkert ikke så lett for hun å snakke med to stykker samtiding...Men det kølappsystemet syntes jeg var merkelig, så det hadde sikkert jeg klaget på selv...

Hun trengte ikke å snakke med meg, bare gi meg en kølapp og jeg hadde ventet leeeeeenge i kø for å få en kølapp. Har aldri vært borti noe lignende system før. Jeg angrer ikke på at jeg klagde på hele greie, men jeg synes det er vondt å ha blitt så sint.

Skrevet

Nei, glad;)

Jeg trodde du ventet en saftig historie på mail, om snekker'n og meg ;o)

Skrevet

Snekkeren var 66 og ble pensjonert etterpå :o)

Da hadde han god tid for rot og for å rote ;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg trodde du ventet en saftig historie på mail, om snekker'n og meg ;o)

Ja, jeg gjorde jo det:-)

Tvillingmamma
Skrevet

Ja jeg har bestillt det allerede og det skal komme om en uke. Jeg tviler ikke på bedre service andre steder, men hvor får jeg det like rimelig?

Vi kjøpte kjøkken fra Marbodal for 7 år siden. Det kom faktisk rimeligere ut enn Ikea _og_ det kom ferdig oppsatt i moduler!! Vi slapp dermed alt dette flatpakkede rotet. Og sjåføren bar det inn for oss i tillegg.

Gjest det mener jeg
Skrevet

Jeg synes du var utålmodig og frekk jeg. Den andre kunden hadde kanskje ventet på å få snakke med den IKEA-ansatte, og så kommer du og bryter inn. Det er noe som heter å vente på tur. Og kø-lappene er vel ikke så godt gjemt at man trenger å snakke med personalet for å trekke lapp?

Synes kanskje du skulle tenkt igjennom det du skrev. Kølappene var i hånda til dama, og hun holder på å ekspedere mens hun holder dem i hånda. Kunden har ventet lenge og spør pent om å få kølapp, og du synes det er frekt og utålmodig. Jeg tror du må lese igjennom innleggene før du svarer.

Gjest det mener jeg
Skrevet

Det kan godt hende at damen var møkklei kunder, men det er ikke kundens feil. Synes det er rart at bebba er den som har oppført seg dumt her, hun hadde ventet lenge og spurt seg frem til kølappene. Kølappsystemet høres helt merkelig ut, og det er vel der problemet ligger, og igjen det er ikke kundens feil. Selvom en kunde kunne ha ventet lenger enn en time så unnskylder det ikke uhøflig oppførsel til en betjening.

Gjest det mener jeg
Skrevet

Hvor lenge synes du at en kunde skal vente i kø for å få kølapp?

Gjest det mener jeg
Skrevet

Det var da en merkelig oppførsel? På deg vel og merke - ikke fra den ansatte som var opptatt med andre kunder.

Du synes ikke det er merkelig at en ansatt holder kølappene i hånda mens hun er opptatt med å ekspedere, og lar kundene vente i kø på kølappen? Synes jeg har sett merkelige svar fra deg før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...