Gå til innhold

Jeg veier 94 kilo

Gjest lei av å være tjukkebolla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke mitt arme råd. Lurer på om jeg skal gå til lege. Jeg har veid for mye i alle år. Jeg trener regelmessig, har gjort det i mange år. Jeg har sluttet å slanke meg siden jeg alltid gikk så mye opp etterpå, men jeg spiser vanlig sunn mat. Jeg tjener ingenting på å skrive det inn her hvis jeg ikke gjør det, men er sikker på å ikke bli trodd.

Videoannonse
Annonse
skorpionfisken
Skrevet

"Jeg tjener ingenting på å skrive det inn her hvis jeg ikke gjør det, men er sikker på å ikke bli trodd."

Skjønte ikke den setninga di jeg?????

Men, du er ikke tykk uten grunn.

Enten trimmer du for lite, eller så spiser du feil.

Merk at jeg sier at du spiser feil, ikke nødvendigvis for mye.

Det er nemlig ikke om å gjøre å spise minst mulig, da går forbrenninga ned. Man må spise ofte, men magert. Velge magre alternativer for alt man putter i munnen.

Det hjelper faktisk.

Jeg vet det, jeg sliter med vekta selv, men har gått ned 4,5 kilo de siste to ukene....

Skrevet

"Jeg tjener ingenting på å skrive det inn her hvis jeg ikke gjør det, men er sikker på å ikke bli trodd."

Skjønte ikke den setninga di jeg?????

Men, du er ikke tykk uten grunn.

Enten trimmer du for lite, eller så spiser du feil.

Merk at jeg sier at du spiser feil, ikke nødvendigvis for mye.

Det er nemlig ikke om å gjøre å spise minst mulig, da går forbrenninga ned. Man må spise ofte, men magert. Velge magre alternativer for alt man putter i munnen.

Det hjelper faktisk.

Jeg vet det, jeg sliter med vekta selv, men har gått ned 4,5 kilo de siste to ukene....

Jeg vet ikke hvilken feil jeg gjør, det er vel det jeg prøver å si. Jeg forstår ikke hvor jeg skal begynne. Jeg har vært hos ernæringsekspert og fått sett på kostholdet mitt. Jeg har fått satt opp treningsopplegg som jeg fulgte i lang periode, men akkurat nå må jeg følge et annet av helsemessige grunner. Nei ingen veier så mye uten grunn, men jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke greier å gå ned selvom jeg går innfor det. Før i tiden gikk jeg ned med ekstreme slankekurer som gjorde vondt verre.

Gjest miomajo
Skrevet

En venninne av meg fikk heller ikke til å slanke seg selv om hun angivelig spiste magert og sundt og trente regelmessig. Men da hun begynte på Grethe Rohde kurs rant kg av henne. Så det går an å få det til.

Gjest slankur
Skrevet

Jeg vet ikke hvilken feil jeg gjør, det er vel det jeg prøver å si. Jeg forstår ikke hvor jeg skal begynne. Jeg har vært hos ernæringsekspert og fått sett på kostholdet mitt. Jeg har fått satt opp treningsopplegg som jeg fulgte i lang periode, men akkurat nå må jeg følge et annet av helsemessige grunner. Nei ingen veier så mye uten grunn, men jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke greier å gå ned selvom jeg går innfor det. Før i tiden gikk jeg ned med ekstreme slankekurer som gjorde vondt verre.

"Før i tiden gikk jeg ned med ekstreme slankekurer som gjorde vondt verre."

Ja, og det er vel de ekstreme slankekurene som har fått deg dit du er idag.

Vel, dersom du trener og spiser sunt og ikke går ned går jeg ut fra at det er noe feil med forbreningen din. Sannsynligvis har du blitt insulinresistent og trenger en type diett. Eller du har muligens fått diabetes type 2. Lavt stoffskifte? da er det vanskelig å slanke seg på vanlig måte.

Skrevet

"Før i tiden gikk jeg ned med ekstreme slankekurer som gjorde vondt verre."

Ja, og det er vel de ekstreme slankekurene som har fått deg dit du er idag.

Vel, dersom du trener og spiser sunt og ikke går ned går jeg ut fra at det er noe feil med forbreningen din. Sannsynligvis har du blitt insulinresistent og trenger en type diett. Eller du har muligens fått diabetes type 2. Lavt stoffskifte? da er det vanskelig å slanke seg på vanlig måte.

Ja jeg er klar over at slankekurene var usunne, og i tillegge var jeg mye syk i perioder som har gjort sitt. Det kan jeg ikke gjøre noe med i dag. Jeg lurer veldig på om jeg skal ta opp lavt stoffskifte med legen, men jeg tør ikke.

Skrevet

Kanskje Fedons teorier vil funke for deg. Kjøp eller lån bøkene hans, og prøv ut i praksis.

Skrevet

Ja jeg er klar over at slankekurene var usunne, og i tillegge var jeg mye syk i perioder som har gjort sitt. Det kan jeg ikke gjøre noe med i dag. Jeg lurer veldig på om jeg skal ta opp lavt stoffskifte med legen, men jeg tør ikke.

Hei!

jeg har gått på 3 G.Roede kurs med en tids mellomrom.Man skal jo holde vekta også,og det er som du vet minst like vanskelig. Nå har jeg klart å holde vekta i over et år og 6 mnd,så det første er at man skal aldri gi opp,så lenge det ødelegger for mye av livskvaliteten.

På alle kursene møtte jeg mange som fortalte din historie,og jeg har ingen problemer med å tro deg. Samtlige var like forskrekket når de begynte å gå ned i vekt. For det gjorde de,selv om de i lang tid hadde prøvd forgjeves.Den ødelagte forbrenningen kom i gang når de fulgte opplegget.Det er mye negativt å si om alle slags slankekurs,men det positive med dette opplegget er at man forholder seg til normal,variert mat,spiser ofte og lite,men akkurat nok til å holde forbrenningen maks oppe.Den daglige gåturen gjorde underverker.Alle slags pulverkurer og liknende lærer man ingenting av.

Jeg synes det var en nyttig investering,og jeg lærte mye om mat.

Man blir ikke lykkelig av å være tynn,men så lenge du er ulykkelig nå,så ikke gi deg.Lykke til.

Vennlig hilsen bugge.

Gjest ikke naiv...
Skrevet

Kjærlighetssorg hjelper, da raser kiloene av, gikke ned 8 kg på 6 mnd jeg :-) og ikke gått opp igjen...

Skrevet

Kjærlighetssorg hjelper, da raser kiloene av, gikke ned 8 kg på 6 mnd jeg :-) og ikke gått opp igjen...

Det har ikke hjelpet meg noe særlig. Har vært igjennom en vanskelig skilsmisse og en stor sorg desuten.

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja, hvorfor ikke gå til lege? Kan jo være stoffskiftet også, f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...