Gå til innhold

Sinna på posten

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag så jeg postmannen i nabogata å vår gate er neste gate.

Jeg fulgte ikke med da han var i gata vår men post har vi ikke fått hverken vi eller naboene tre stk.

Vet at det skal være post til alle i dag da det hver mandag kommer reklame fra et fast sted.

Kontrollerte med andre i nabolaget å de hadde fått denne reklamen.

Ringte derfor til postens kundesenter og mens jeg ventet i tlf så sjekket han med postkontoret på mitt sted.

Det var ingen post til meg fikk jeg beskjed om!

Denne mannen fikk seg en skyllebøtte som jeg håper at han bringt videre til posten der jeg bor.

Kommer denne reklamen i morgen så skal jeg ringe en gang til!

Reklamen er ikke noe jeg er så interresert i men jeg skal ha posten min bringt til min kasse på lik linje med andre derfor er jeg forbann..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang var vi uten post i 4 dager. Jeg ringte nærmeste postkontor og de la hele skylden på postbudet som de mente var lat. De brukte andre ord, vel og merke.

Skrevet

Kan tro posten fikk høre det når jeg hadde betalt ekstra for at posten skulle kjøre pakke hjem til meg på kvelden, så stopper han bare ved postkassa, strekker ut armen og legger lapp oppi om at pakken var "forsøkt levert". Faen så sinna jeg blei. Jeg stod i vinduet og kikka på jo!

Vel... burde kanskje ikke gidde å hisse meg opp over det nå.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Kan tro posten fikk høre det når jeg hadde betalt ekstra for at posten skulle kjøre pakke hjem til meg på kvelden, så stopper han bare ved postkassa, strekker ut armen og legger lapp oppi om at pakken var "forsøkt levert". Faen så sinna jeg blei. Jeg stod i vinduet og kikka på jo!

Verste jeg har hørt. Jeg var hjemme og ventet på en viktig pakke, noe pc-greier, og satt og jobbet i et rom nær postkassa mi. Ingen biler, ingen som ringte på døren.

Etter tre (!) dager fikk jeg beskjed om at 'forsøkt levert' den dagen som var avtalt (da jeg var hjemme). Og at jeg kunne hente den på posten selv. (enda levering var inkludert) GRRR###

mil1365380270
Skrevet

Verste jeg har hørt. Jeg var hjemme og ventet på en viktig pakke, noe pc-greier, og satt og jobbet i et rom nær postkassa mi. Ingen biler, ingen som ringte på døren.

Etter tre (!) dager fikk jeg beskjed om at 'forsøkt levert' den dagen som var avtalt (da jeg var hjemme). Og at jeg kunne hente den på posten selv. (enda levering var inkludert) GRRR###

Si fra til de du handlet fra, så de kan si fra til Posten. Det er alltid interessant å få tilbakemelding på hvordan leveringen fungerer, for dette er dårlig reklame for alle.

Skrevet

Si fra til de du handlet fra, så de kan si fra til Posten. Det er alltid interessant å få tilbakemelding på hvordan leveringen fungerer, for dette er dårlig reklame for alle.

Stort sett er det ingen som bryr seg. Couldn't care less-holdning...

Hvis man ikke skal gå høyere opp. Kunne nesten blitt en hobby å klage på ting. Dersom man skulle ha tid og interesse for det.

mil1365380270
Skrevet

Stort sett er det ingen som bryr seg. Couldn't care less-holdning...

Hvis man ikke skal gå høyere opp. Kunne nesten blitt en hobby å klage på ting. Dersom man skulle ha tid og interesse for det.

Mente ikke du skulle klage for å glede deg selv. Når du driver butikk er det ganske interessant. Burde være det i alle fall ;-)

Skrevet

Jepp, postmannen i dag, hvem skal vi velge ut i morgen? Kassabetjenten på Rimi? Barnehageassistenten? Læreren? Buss-sjåføren?

Noen må vi jo ha å hakke på for at vi skal skjønne hvor perfekt vi er.........

mil1365380270
Skrevet

Jepp, postmannen i dag, hvem skal vi velge ut i morgen? Kassabetjenten på Rimi? Barnehageassistenten? Læreren? Buss-sjåføren?

Noen må vi jo ha å hakke på for at vi skal skjønne hvor perfekt vi er.........

Tror du Posten er tjent med at postombærerne ikke gjør jobben sin?

Skrevet

Mente ikke du skulle klage for å glede deg selv. Når du driver butikk er det ganske interessant. Burde være det i alle fall ;-)

ja helt enig. men det er visst lenge siden 'kunden alltid' hadde 'rett'

nå består dessuten samfunnet av flere snikere og juksemakere enn før. så da funker ikke kunden-har-alltid-rett-prinsippet

noe var bedre før....

men noe er bedre nå!

Skrevet

Ja, samme hos meg, flere ganger.

Men jeg har begynt å ringe dem, da kommer de med den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...