Gå til innhold

ungkarskvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest kadumejn
Skrevet

Har nettopp sett dagens episode av ungkarskvinnen. Hvem synes dere der ute at norske Jannicke skulle satse på av gutta - og hvorfor? Hvem ligger best an til å dra det lengste strået ... hmmm??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun burde ta Arild, han er go`han :-)

Men jeg tror nok Marius trekker det lengste strået.

Jeg synes egentlig at Janniche sånn litt treg..impulsiv, bare hun får tenkt seg om.

men kjære vene for en setting på det programet, aldri sett maken til fjås:-)

PS Jeg ser ikke på det, bare leser om det .....på venteværelser og sånn

Skrevet

Jeg synes egentlig at Janniche sånn litt treg..impulsiv, bare hun får tenkt seg om.

Han er kjekk, men gjør henne enda mer trist og melankolsk enn hun er til vanlig.

Men jeg så kun på i et kvarter før "Forsvar" begynte. Det vil jeg gjerne ha protokollført.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det må da være mange som blir skuffet over ungkarskvinnen, av de som deltar som rivaler for å 'vinne' henne? Synes ikke hun er pen i det hele tatt! Og kom ikke og si at det ikke er meninga at ungkarskvinnen skal være pen, det tror jeg ikke på. I mine øyne er denne dama i allefall ikke spesielt pen.Er noe merkelig med øynene eller hva det er.

Skrevet

Jeg liker Arild godt jeg også, men tror ikke de passer best sammen.

Jannicke synes jeg er litt vel stiv og teatralsk.

Skrevet

Det må da være mange som blir skuffet over ungkarskvinnen, av de som deltar som rivaler for å 'vinne' henne? Synes ikke hun er pen i det hele tatt! Og kom ikke og si at det ikke er meninga at ungkarskvinnen skal være pen, det tror jeg ikke på. I mine øyne er denne dama i allefall ikke spesielt pen.Er noe merkelig med øynene eller hva det er.

Nå var/er ikke så mange av guttene så veldig pene heller, da...? Jeg synes forøvrig at hun er veldig søt når hun har håret hengende ned og ikke oversminker øynene sine...

Gjest Skjermtrollet
Skrevet

Synes hun virker litt lite smart jeg.. Nå så jeg riktignok bare første programmet, men det holdt;)

Skrevet

Jeg syntes definitivt at Marius er den mest sjarmerende. Arild er den peneste, men er jo drepende kjedelig, fullstendig blottet for humor og eier ikke sjarm (slik han har blitt fremstilt). Morten vierker til å være en palyer og er heller ikke noe særlig.

Skrevet

Jeg liker Arild godt jeg også, men tror ikke de passer best sammen.

Jannicke synes jeg er litt vel stiv og teatralsk.

Så du på i går? Jeg kikket bare innom, men for noen utsøkte omgivelser de var i! Fikk man vite hvor de var?

For øvrig synes jeg bonderomantikken på TV2 på torsdager er mye koseligere. Jakten på kjærligheten - om 4 bønder og deres friere.

Skrevet

Stopp! Jenta er perfekt. Bortsett fra at hun er med i et så dumt program. Skulle møtt henne i en normal setting...

Skrevet

Så du på i går? Jeg kikket bare innom, men for noen utsøkte omgivelser de var i! Fikk man vite hvor de var?

For øvrig synes jeg bonderomantikken på TV2 på torsdager er mye koseligere. Jakten på kjærligheten - om 4 bønder og deres friere.

Ja jeg så på, men ikke forrige uke, så jeg var litt "lost".

dessuten synes jeg det er forvirrende med introduksjon av nye folk hele tiden. helt OK at de kjører skaninavisk samproduksjon, og at de har flere bachelorettes, men det skulle vært felles opplegg fra starten av, eller ihvertfall at vi også fikk se den danske og svenske versjonen fra før sammenslåingen.

Sånn som det er nå har man jo adskillig mindre "forhold" til dem som kommer fra de to andre landene.

Liker USA-versjonen bedre....

Skrevet

Nå var/er ikke så mange av guttene så veldig pene heller, da...? Jeg synes forøvrig at hun er veldig søt når hun har håret hengende ned og ikke oversminker øynene sine...

Jeg synes hun er søt, men det håret som henger ned og som hun halvhjertet (kvarthjertet??) skyver til side hele tiden er irriterende!! ;-)

Skrevet

Fikk ikke sett forrige episode av bonderomantikk - er det slik at vi fikk vite hvem de valgte utifra brevene? Skulle gjerne visst hva de skrev..

Så nemlig en reklamesnutt for neste program, og der fikk jeg et glimt av ei tidligere venninne.. Så på torsdag skal jeg benke meg!

Skrevet

Får bare håper at ingen stikker av med Kathrine (som jo er kjempe nydelig). men hun er jo godt gift så.. Har ikke sett på det, men er det ok altså ?

Skrevet

Fikk ikke sett forrige episode av bonderomantikk - er det slik at vi fikk vite hvem de valgte utifra brevene? Skulle gjerne visst hva de skrev..

Så nemlig en reklamesnutt for neste program, og der fikk jeg et glimt av ei tidligere venninne.. Så på torsdag skal jeg benke meg!

Hver av de 4 valgte ut 10 kandidater, ut fra brev og E-post. Disse 10 fikk møte "sin" bonde i 7 minutter hver, etter først å ha møtt hverandre. Etter denne seansen plukket de ut 5 hver som går videre. Disse 5 skal være sammen med hver sin bonde på en "gruppedate" denne torsdagen - tror Magnus skal på fisketur med sine damer.

Deretter plukkes det ut tre som skal bo på gården ei uke!

Men det var en ting jeg bet meg merke i. En av Wenches friere hadde verken oppgitt alder, at han var skilt eller at han har barn. Dette kom fram først i samtalen mellom de to. Dette reagerer jeg på. Og det kan jo ikke ha vært mye artig for ungene hans å se dette på TV og legge merke til at han ikke hadde fortalt om dem!

Skrevet

Får bare håper at ingen stikker av med Kathrine (som jo er kjempe nydelig). men hun er jo godt gift så.. Har ikke sett på det, men er det ok altså ?

Ja, jeg synes det er bra. Tittelen bonderomantikk høres ut som en dameroman, men jeg synes programmet gir et godt innblikk i hvordan det er å drive gård. Hardt arbeid og lite fri! En av jentene har også full jobb utenom.

Alle fire er sympatiske og fine typer med bein i nesa. To gutter og to jenter. En av gutta( Magnus) har et veldig vinnende smil.

Skrevet

Jeg synes hun er søt, men det håret som henger ned og som hun halvhjertet (kvarthjertet??) skyver til side hele tiden er irriterende!! ;-)

Hår er fint å ha når man er litt nervøs (noe å fikle med...);-) Har ikke irritert meg så mye over det, men skjønner hva du mener:-)

Skrevet

Stopp! Jenta er perfekt. Bortsett fra at hun er med i et så dumt program. Skulle møtt henne i en normal setting...

Du får ta deg en tur til Rena. Hun går på skole der.

Skrevet

Ja, jeg synes det er bra. Tittelen bonderomantikk høres ut som en dameroman, men jeg synes programmet gir et godt innblikk i hvordan det er å drive gård. Hardt arbeid og lite fri! En av jentene har også full jobb utenom.

Alle fire er sympatiske og fine typer med bein i nesa. To gutter og to jenter. En av gutta( Magnus) har et veldig vinnende smil.

Å å så det er to jenter også som er "bønder" som skal finne sel ven "kæll"?? Dette må jeg få med meg..

Skrevet

Å å så det er to jenter også som er "bønder" som skal finne sel ven "kæll"?? Dette må jeg få med meg..

I starten var det også en homofil mann med, men han fikk ikke tilstrekkelig mange brev til å gå videre.

Kathrine er pen og flink som programleder. Det artige er også at når hun snakker med bøndene fra Vormsund og Nes, hender det at hun tør å slippe fram litt Nannestad-dialekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...