Gå til innhold

ungkarskvinnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I starten var det også en homofil mann med, men han fikk ikke tilstrekkelig mange brev til å gå videre.

Kathrine er pen og flink som programleder. Det artige er også at når hun snakker med bøndene fra Vormsund og Nes, hender det at hun tør å slippe fram litt Nannestad-dialekt.

Jeg syntes også hun er flink,og nesten like sjarmerende som Hilde Hummelvoll.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes også hun er flink,og nesten like sjarmerende som Hilde Hummelvoll.

Jeg synes Hilde Hummelvoll har en veldig stereotyp måte å være programleder på. Har du sett henne en gang, kommer det lite nytt.

Skrevet

Jeg synes Hilde Hummelvoll har en veldig stereotyp måte å være programleder på. Har du sett henne en gang, kommer det lite nytt.

DET er sant.. Men hun er svært sjarmerende.

Skrevet

DET er sant.. Men hun er svært sjarmerende.

Jeg skjønner godt at mange synes det. Selv har jeg mere sans for litt mere uskikkelig og humoristisk sjarm a la Anne Kat.

Den danske ungkarskvinnen er også veldig sjarmerende. I sammenligning blir Janniche som et glass kaldt vann, kjølig og pregløs, selvom hun er pen.

Skrevet

Jeg skjønner godt at mange synes det. Selv har jeg mere sans for litt mere uskikkelig og humoristisk sjarm a la Anne Kat.

Den danske ungkarskvinnen er også veldig sjarmerende. I sammenligning blir Janniche som et glass kaldt vann, kjølig og pregløs, selvom hun er pen.

Helt ening det også :-)

Gjest tjohooo
Skrevet

Han nordlenningen, men om de to kommer til å få et godt og balansert forhold, er en veldig helt annen sak!

Gjest tjohooo
Skrevet

Det må da være mange som blir skuffet over ungkarskvinnen, av de som deltar som rivaler for å 'vinne' henne? Synes ikke hun er pen i det hele tatt! Og kom ikke og si at det ikke er meninga at ungkarskvinnen skal være pen, det tror jeg ikke på. I mine øyne er denne dama i allefall ikke spesielt pen.Er noe merkelig med øynene eller hva det er.

Hun ligner litt på Avril Lavigne.

Men pass deg, kanskje det er søstra mi for alt du vet....

Gjest tjohooo
Skrevet

Han er kjekk, men gjør henne enda mer trist og melankolsk enn hun er til vanlig.

Men jeg så kun på i et kvarter før "Forsvar" begynte. Det vil jeg gjerne ha protokollført.

Hva var det han het?

Synes han er den kjekkeste, virker som om han har litt mellom øra ihvertfall.

Dronningen1365380764
Skrevet

Hva var det han het?

Hun bør jo ta den hun vil ha og føler mest for. Jeg synes det ser ut som at hun går for Marius. Det er trist. Han virker umoden og skal liksom tøffe seg. Men så er de jo veldig unge begge to.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hun ligner litt på Avril Lavigne.

Men pass deg, kanskje det er søstra mi for alt du vet....

Alle som har søstre som eksponerer seg i nyhetene må nok regne med å høre litt av hvert. :-) Så det hadde ikke gjort noe det. Forøvrig så kjenner jeg ingen her inne jeg! For alt jeg vet er DU en av naboene mine... Elelr en kollega av mann min. hehe...

Skrevet

Hva var det han het?

Han heter Arild og er fra Vestlandet en plass. Han skarrer ikke, så det er nok ganske langt nord. Møre og Romsdal kanskje?

Jeg synes også han er kjekk, men Janniche synes han fokuserer for mye på det negative.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...