Gå til innhold

Til en elektriker /Prozak?

Anbefalte innlegg

Gjest stikkontakter
Skrevet

Siden jeg så at en elektriker hadde svart på et spørsmål nedenfor, vil jeg benytte sjansen jeg også:

Jeg vil gjerne kjøpe en sånn stikkontakt (skjøteledning) med flere kontakter, som har en av/på bryter. Men hvorfor finns disse bare i jordet utgave??? Jeg har ihvertfall ikke klart å finne noe annet. Jeg vil gjerne ha det i ikke-jordet! Da kan jeg ha den der jeg har stereo/tv, og skru av alt sammen på en gang når jeg drar på ferie og sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så da en slik uten jord senest i går, da jeg kjøpte en med jord.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Alle kontakter skal være gjordet nå. Men du får tak i slike "blekkspruter" med plenty stikk for lampettkontakter som oftes er på stereoen. Så fremst at du ikke har Dynamic Precision, den behøver komfyrkontakt:http://home.online.no/~jandors/dp.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...