Gjest stikkontakter Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Siden jeg så at en elektriker hadde svart på et spørsmål nedenfor, vil jeg benytte sjansen jeg også: Jeg vil gjerne kjøpe en sånn stikkontakt (skjøteledning) med flere kontakter, som har en av/på bryter. Men hvorfor finns disse bare i jordet utgave??? Jeg har ihvertfall ikke klart å finne noe annet. Jeg vil gjerne ha det i ikke-jordet! Da kan jeg ha den der jeg har stereo/tv, og skru av alt sammen på en gang når jeg drar på ferie og sånn. 0 Siter
snooker Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg så da en slik uten jord senest i går, da jeg kjøpte en med jord. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Alle kontakter skal være gjordet nå. Men du får tak i slike "blekkspruter" med plenty stikk for lampettkontakter som oftes er på stereoen. Så fremst at du ikke har Dynamic Precision, den behøver komfyrkontakt:http://home.online.no/~jandors/dp.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.