Gå til innhold

JUlegave råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gi foreldrene mine til jul som har ALT? til rundt 500kr. ikke mere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En CD med god musikk og en flaske vin/portvin/konjakk.

Abonnement på et blad eller tidsskrift. Der finnes det så mye at det MÅ være noe de interesserer seg for.

Gjest syns det var et dårlig tips
Skrevet

En god flaske brennevin?

Syns du virkelig brennevin er noe å gi i julegave til foreldre ??

Det syns ikke jeg, det vitner til dårlig fantasi. Idag kjøper folk seg det brennevinet de vil ha.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det syns ikke jeg, det vitner til dårlig fantasi. Idag kjøper folk seg det brennevinet de vil ha.

JEG ville bli veldig glad for en god flaske Cognac eller en god likør! Forresten så kjøper mange folk i dag det de ønsker seg av alle ting,s å da kan en jo ikke kjøpe verken CD, klær eller kjøkkenutstyr da, hvis det er slikt ens kal måke etter.

Gjest rutangis netu
Skrevet

JEG ville bli veldig glad for en god flaske Cognac eller en god likør! Forresten så kjøper mange folk i dag det de ønsker seg av alle ting,s å da kan en jo ikke kjøpe verken CD, klær eller kjøkkenutstyr da, hvis det er slikt ens kal måke etter.

hehe... Artig hva som kommer ut av trykkleifdjevelen? 'kal måke'... Dere skønte nok meninga allikevel!

Dette innlegget er så kort, så nå skal jeg gidde lese igjennom det...

skorpionfisken
Skrevet

Mat eller drikke.

En god kaffe, julemat, skinke, fine oster i en pen eske....

Jeg ville også blitt glad for en flaske cognac XO variant. Men her er jo smaken som baken, delt.

Skrevet

Massasjebad til føttene.

Et spill, vanlig eller dataspill.

Gavekort på ansikts- eller fotpleie eller skuldermassasje.

Kanskje enklere å foreslå noe om vi vet om foreldrene er 30 eller 100.

Skrevet

Jeg hadde også blitt kjempeglad for en flaske Baileys, f eks. Den er veldig dyr (selv på tax free), men det er favorittlikøren min.

Skrevet

Abonnement på et blad de liker! :)

Det pleier å være populært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...