Gjest heltid og noe deltid Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Må man på en CV over arbeidserfaring skrive prosenten dersom man har jobbet redusert i en jobb? (feks 50 eller 80 prosent stilling) Eller kan dette komme fram først i attestene? Vil helst vente med å opplyse dette. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg ville ikke opplyst prosenten i CV. Ville bare sagt at jeg i perioden fra da til da var ansatt hos.... som.... Før du får jobben vil de granske attestene, og framkommer det der tror jeg ikke de vil legge spesielt merke til at det ikke var spesifisert i CV'en. 0 Siter
Gjest heltid og noe deltid Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg ville ikke opplyst prosenten i CV. Ville bare sagt at jeg i perioden fra da til da var ansatt hos.... som.... Før du får jobben vil de granske attestene, og framkommer det der tror jeg ikke de vil legge spesielt merke til at det ikke var spesifisert i CV'en. Men må man i cv'en opplyse spesifikke datoer på hver jobb? Nå har jeg bare skrevet årstall jeg, og så har jeg skrevet varighet i parentes (6 mnd engasjement, fast stilling 3 år) osv. Er det feil? 0 Siter
Sofapus Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Nei, jeg vil tro du kan utelate det. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Men må man i cv'en opplyse spesifikke datoer på hver jobb? Nå har jeg bare skrevet årstall jeg, og så har jeg skrevet varighet i parentes (6 mnd engasjement, fast stilling 3 år) osv. Er det feil? Det høres helt fornuftig ut. Det er viktigere med årstall og varigheten enn den spesifikke datoen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.