Gjest gode tips mottas med takk. Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Kan du gi meg ditt beste tips om å dele opp et rom.Vi skal ha soveavdeling i den ene enden og bod i den andre.Men det skal være midlertidig løsning så vi vil ikke bygge opp en fast lettvegg. Jeg vil også helst slippe å dele med gardin.Har søkt på hyller i finer med høyde 2 meter som kan passe.men vi trenger ca 3 meter i lengde og det kan bli dyrt med tre reoler.Det bør heller ikke bygge ut mer enn 30 cm.Så kleskap er utelukket. Vi trenger en veldig billig løsning for pengesekken er egentlig tom.Og vi bor langt fra ikea så det er ikke noen løsning å dra dit og handle. Hjelp oss den som kan! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Hva med romdeler? Selv om jeg ikke aner hvor man får tak i det.. På BBC prime så lager de alltid slike på interiør-programmer. 0 Siter
Gjest tips Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Enkle lagerhyller (fås på Maxbo etc) får du i de fleste høyder, og er ikke dyrt. Disse kan du bruke i kjeller / på loft / i bod senere. Kjøp fine kasser (eller mal / kle vanlige kasser), som du fyller hyllene med. (til avlagte klær, julepynt osv osv). 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Ha billig stoff (samme som gardinene) bakpå noen hobbyreoler, fest stoffet med stiftemaskin. 0 Siter
serendipity Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 http://www.fagmobler.no/index.php?kat_id=71&prod_id=326 0 Siter
Gjest tjalala Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Hva med romdeler? Selv om jeg ikke aner hvor man får tak i det.. På BBC prime så lager de alltid slike på interiør-programmer. skillevegg kan du også kjøpe. men da har du ikke hylla til lagring, og det er vel ikke så bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.