Gå til innhold

deling av rom

Gjest gode tips mottas med takk.

Anbefalte innlegg

Gjest gode tips mottas med takk.
Skrevet

Kan du gi meg ditt beste tips om å dele opp et rom.Vi skal ha soveavdeling i den ene enden og bod i den andre.Men det skal være midlertidig løsning så vi vil ikke bygge opp en fast lettvegg.

Jeg vil også helst slippe å dele med gardin.Har søkt på hyller i finer med høyde 2 meter som kan passe.men vi trenger ca 3 meter i lengde og det kan bli dyrt med tre reoler.Det bør heller ikke bygge ut mer enn 30 cm.Så kleskap er utelukket.

Vi trenger en veldig billig løsning for pengesekken er egentlig tom.Og vi bor langt fra ikea så det er ikke noen løsning å dra dit og handle.

Hjelp oss den som kan!

Videoannonse
Annonse
Gjest papirtiger
Skrevet

Hva med romdeler? Selv om jeg ikke aner hvor man får tak i det..

På BBC prime så lager de alltid slike på interiør-programmer.

Skrevet

Enkle lagerhyller (fås på Maxbo etc) får du i de fleste høyder, og er ikke dyrt.

Disse kan du bruke i kjeller / på loft / i bod senere.

Kjøp fine kasser (eller mal / kle vanlige kasser), som du fyller hyllene med. (til avlagte klær, julepynt osv osv).

skorpionfisken
Skrevet

Ha billig stoff (samme som gardinene) bakpå noen hobbyreoler, fest stoffet med stiftemaskin.

Gjest tjalala
Skrevet

Hva med romdeler? Selv om jeg ikke aner hvor man får tak i det..

På BBC prime så lager de alltid slike på interiør-programmer.

skillevegg kan du også kjøpe. men da har du ikke hylla til lagring, og det er vel ikke så bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...