Gå til innhold

Danmark...

Anbefalte innlegg

Gjest camilla`n
Skrevet

Noen som kan fortelle meg hvor Tjele og Fårevejle er i Danmark? Ikke så veldig godt kjent-og jeg finner ingen internett kart som er brukelig til stort! På forhånd takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjele ligger iallefall mellom Randers og Viborg.

Skrevet

Fårevejle TROR jeg ligger på FYN. Ganske lang syd. PÅ det som heter Langeland eller noe sånt.. Men dette vet jeg ikke sikkert altså.

Gjest linniett
Skrevet

Fårevejle ligger på Sjælland.

Retning nord-vest.

Mener det tar ca 20 min til Sjællands odde (helt nord vestpå Sjælland) der hvor det går båter over til Jylland.

Det blir litt sør vest for byen Nykøbing på Sjælland.

Fårevejle ligger 5 min m bil fra kysten.

Ikke godt beskrevet, men dog. Har vært der.

Gjest linniett
Skrevet

Retning nord-vest.

Mener det tar ca 20 min til Sjællands odde (helt nord vestpå Sjælland) der hvor det går båter over til Jylland.

se om denne funker:

http://www.visitdenmark.com/portal/ViewMapOverview.srv?regionId=ZZE60546261114707076686213676&cityId=ZZE63963561773096744356212109&marketId=1%3A29%3A91f7baf8ec2dbf9d4a1b&targetGroupId=1%3A83%3A91f7baf8ec2dbfb23a15e&pagePoolId=1%3A57%3A91f7baf8ec2dc025c4838&countProducts=&mapProducts=true&blomId=ZZE63963561773096744356212109&menuItemId=1%3A45%3A91f7baf8ec2dc02b13890

Gjest camilla`n
Skrevet

Retning nord-vest.

Tusen takk!

Jeg har aldri vært der, så denne beskrivelsen var bedre enn jeg klarte å fundere meg frem til selv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...