Gjest tjohooo Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Hvis du trenger noe ekstrastæsj og kjøper dette samtidig, er det jo ofte at du får det med. Men dersom dette ikke skjer på initiativ fra selgeren, ville jeg nok latt det ligge, ja du... 0 Siter
morsan Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Det er pinlig. Jeg har vært med folk på Elkjøp og så har de begynt å prute. Jeg har lyst å synke langt ned i gulvet. Merkelig..... Hvis jeg ser noen som gjør det på en hyggelig måte, så skulle jeg ønske at jeg selv hadde våget å gjøre dette. Det er jo bare dumt å la være. Men hvis folk er agressive, sure el lign, så er jeg enig i at det er pinlig. 0 Siter
favn Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 'Kan jeg få noe gratis, noe nyttig?' Sier du det i butikken uten å rødme? 0 Siter
Gjest Næhæ så Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 En vaskemaskin, kanskje? Kjøleskap? (Skal man tenke nytte, så får man ta i...) 0 Siter
Gjest Under 30 jeg da Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Det er ganske vanlig å få med en liten veske eller lignende. Ikke noe stort, men bare noe symbolsk. Skjønner ikke hvorfor så mange syns det er feil å spørre om noe ekstra. 0 Siter
morsan Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Det er ganske vanlig å få med en liten veske eller lignende. Ikke noe stort, men bare noe symbolsk. Skjønner ikke hvorfor så mange syns det er feil å spørre om noe ekstra. Enig med deg! :-) Og jeg er IKKE under 30! *he he* Og så tør jeg å bruke nciket mitt! ;-) Her er link til diverse prutetips: http://www.dinside.no/php/art.php?id=31582 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.