Gå til innhold

Trojan Horse Virus

Anbefalte innlegg

Gjest Hestevirus
Skrevet

Har fått Trojan Horse Virus på pc'n min, og Norton kan ikke gjøre noe med det. Noen som vet hva jeg kan gjøre, går det an å gjøre noe med det selv eller må jeg sende den til en "spesialist"? Evt hvor? Hva gjør dette viruset egentlig? Altså, hvor "farlig" er det?

Videoannonse
Annonse
skorpionfisken
Skrevet

Du går på www.download.com og laster ned Adaware og Spybot. Oppdaterer dem og kjører dem etter ormer. De finner garantert flere hundre fremmedlegemer i PC-en din.

Gjest Hestevirus
Skrevet

Du går på www.download.com og laster ned Adaware og Spybot. Oppdaterer dem og kjører dem etter ormer. De finner garantert flere hundre fremmedlegemer i PC-en din.

Hjelper ikke, har prøvd de også. Det står bare at de ikke finner filen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...