Gå til innhold

spiselige julegaver -- trenger tips

Anbefalte innlegg

Gjest spent på tips :)
Skrevet

Hei,

har smått om senn begynt å tenke på julegaver, og til fjernere slektninger (onkler/tanter vi treffer kun 2-3 ganger i året om i det hele tatt) - tenkte å heller lage noe spiselig i gave til dem - feks lage sursild eller kaker...leverpostei/syltetøy? Føles iallefall bedre enn å bruke 100 kroner på noe skvip (vanskelig å finne noe ok og billig for tiden!) en kjøper bare for å ha en gave å gi...kakebokser koster jo gjerne 80-150 kroner, så det er det jo en del penger i og..

Trenger tips til noe som holder seg bra - gjerne 2-3 uker..?

Gjerne linker til sider med slikt på?

Gjerne andre generelle julegaveideer og.. selv sjekker jeg feks tilbords.com for kampanjene deres - er det tilbud på servise jeg vet slektninger samler på så kjøper jeg ekstrating når det er på tilbud..og lagrer gavene i boden slik at jeg har til jul..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å lage hjemmelagde drops? Som pakkes i personlig innpakning?

Søk feks på "lage drops" på Google, så får du mange ideer.

Veldig polulært!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...