Gjest jeg kjønte ingenting!!! Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 hei! jeg har en skole oppgave å må finne ut hva dette er til i morgen.. vet ikke NOENTING!!! vet dere hva noe av dette er??? 1) hva bestemmer høydeveksten 2) hvordan styres kalkbalansen? 3)hva gjør isulin 4)hva er nefron? og hva gjør det? 5)hvordan fikk man kunnskap om hormonene? pliiiiis hjelp meg!!!! det er kjempe viktig!!!! dere er engler hvis dere vet et svar eller noe!!! :-) klem! 0 Siter
Gjest en student Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg vil tro du har en lærebok hvor du finner svar på alle de spørsmålene. 0 Siter
favn Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Å, nå fikk jeg lyst til å gjøre leksene dine! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Du lærer ingenting hvis du ikke gjør leksene dine selv. Søk på de forskjellige ordene på internett hvis du ikke har bok, men det er viktig at du skriver det riktig da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.