Gjest Hvims Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Lurer på om noen kan gi meg teksten, og forklare litt bakgrunn til bandet? Tusen takk! :-) 0 Siter
favn Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Lynyrd Skynyrd, nestenrasistisk sørstatsband som kom i klammeri med Neil Young. Han vippet dem rått og elegant av musikkpinnen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Lynyrd Skynyrd, nestenrasistisk sørstatsband som kom i klammeri med Neil Young. Han vippet dem rått og elegant av musikkpinnen. Jeg har bare hørt den med neil young jeg. 0 Siter
Gjest Hvims Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Lynyrd Skynyrd, nestenrasistisk sørstatsband som kom i klammeri med Neil Young. Han vippet dem rått og elegant av musikkpinnen. Gidder du å fortelle litt om det med Neil Young? 0 Siter
favn Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Gidder du å fortelle litt om det med Neil Young? Jeg husker ikke låtene, men det artet seg nærmest som banjo duelling ved at de slenger til hverandre gjennom den ene låten etter den andre. Neil Young er best 0 Siter
Prozak Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Gidder du å fortelle litt om det med Neil Young? I Sweet Home Alamama går en linje slik: "I heard Mr.Young sing about her. I heard ol' Neil put her down. I hope Neil Young will remember, a southern man don't need him around, anyhow." "..........................." 0 Siter
Prozak Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Bandmedlemmene hadde en gymlærer på skolen som hatet langhårede gutter. Vedkommende het Lynard, eller et navn som var veldig likt. Navnet på bandet var (bl.a) en "hevn" over deres gamle gymlærer. "..........................." 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Lynyrd Skynyrd, nestenrasistisk sørstatsband som kom i klammeri med Neil Young. Han vippet dem rått og elegant av musikkpinnen. Neil's the man. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Lynyrd Skynyrd, nestenrasistisk sørstatsband som kom i klammeri med Neil Young. Han vippet dem rått og elegant av musikkpinnen. Ah, Neil Young! *klasker meg på pannen* Han er en av de jeg glemte på listen av artister man må ha i CD-samlinga si. 0 Siter
favn Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Ah, Neil Young! *klasker meg på pannen* Han er en av de jeg glemte på listen av artister man må ha i CD-samlinga si. Ja, det må du *meget alvorlig* 0 Siter
Prozak Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Ah, Neil Young! *klasker meg på pannen* Han er en av de jeg glemte på listen av artister man må ha i CD-samlinga si. En av de mest oppskrytte artistene gjennom tidene :-) "........................." 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 En av de mest oppskrytte artistene gjennom tidene :-) "........................." Hehe. I forhold til hva da? Stemmen? Låtskrivinga? Instrumentaliseringa? 0 Siter
Prozak Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Hehe. I forhold til hva da? Stemmen? Låtskrivinga? Instrumentaliseringa? Tja - det meste :-) "............................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.