Gå til innhold

Hva gjør du..

Anbefalte innlegg

Gjest hvapleierdu
Skrevet

...en kveld du er litt smådeppa og ser mørkt på tilværelsen? Hva kan muntre deg opp? Hva kan få deg ut av tunge tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Spiser sjokolade. Sannsynligvis ingen spesielt god ide, det muntrer riktignok litt opp, men ikke i lengden.

2. Finner på noe jeg liker. F eks ser en film som får meg til å le eller som får meg til å tenke positivt. Eller leser en fengende bok.

3. Går en tur i retning sjøen. Setter meg ned og lukker øynene, lar havluft, bølgeskvulp og sjølyder fjerne alle tunge tanker. Går hjemover mye lettere enn da jeg gikk ut. :)

Alternativ 1 og 2 er ok hvis det ikke er så veldig tungt å komme ovenpå igjen.

Alternativ 3 funker best for å klare hodet og rydde unna tunge og unødvendige tanker og gi meg frihets- og lykkefølelsen tilbake.

:)

mvh

Skrevet

har en videokasett hvor jeg har tatt opp alle morsomme programmer. kan muntre litt opp. Ellers så er det god terapi i å gå seg en tur. selv om det kan være et ork.

Gjest hvapleierdu
Skrevet

Dere skjønte kanskje at jeg spurte fordi jeg selv var deppa og trengte tips.

Vel, gå ut en tur kunne jeg ikke alene fordi barna sov.

Men jeg lagde meg isteden et utrolig godt måltid, en ekstra kveldsmiddag, av en pakke indonesisk kylling som jeg hadde i skapet. Så satte jeg på en cd jeg er veldig glad i mens jeg lagde maten. Og så spiste jeg mens jeg så på Judging Amy.

Nå har jeg det mye bedre!!!

Gjest tjohooo
Skrevet

Spise godteri, se en god film eller noe overflatisk p***, ringe noen venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...