Gå til innhold

hard hud


Gjest terjeja

Anbefalte innlegg

Gjest terjeja

Jeg ble operert for trang forhud for ca 3mnd siden. Jeg fikk en halv omskjæring, dvs at forhuden dekker bare halve penishodet nå i slapp tilstand. Men det som er saken er at det arret som ble rundt penis har blitt litt hard/klumpete på noen steder. Andre steder så er det helt perfekt. Hva kommer dette av og er det noe som kan gjøres med dette? Legen som utførte inngrepet sa at jeg ikke kunne ha sex på ca 3mnd. Men jeg onanerte 1. gangen allerede etter 1 uke og hadde sex etter 2 uker. Kan dette ha noe med problemet å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jge hadde også operasjon men urologen fjernet ikke så mye forhud som det høres ut som du hadde. Min forhud dekker nesten hele hodet i slapp tilstand.

Men jeg var plaget av klumper der hvor stingene hadde vært og huden var veldig hard og øm der 2-3 måneder etterpå.

Jeg onanerte ikke før etter 3 uker pga smerte. Jeg tror du må ta tiden til hjelp, klumpene forsvinner etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygve Talseth, urolog

Harde klumper enkelte steder betyr nok at det har vært en viss grad av infeksjon rundt noen av stingene. Det tar lengre tid før arrvev er "ferdig" fra naturens side. La det minst et halvår - kanskje et år - før du sikkert vet hvordan arret vil være.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...