Gå til innhold

Har "fornemmelse for mord" gått for langt?

Anbefalte innlegg

Gjest Mari Lou
Skrevet

NÅ ble en intetanende dame plutselig påpekt som morder og fikk politiet på døra etter at en synsk person hadde pekt ut huset hennes. Om det hadde vært meg som hadde fått besøk av politiet hadde jeg saksøkt hele kanalen. Er dette et forsvarlig program?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"NÅ ble en intetanende dame plutselig påpekt som morder"

Hvis hun har hatt noen befatning med saken, så er hun jo ikke intetanende. Om hun ikke har det, så er det jo ingen fare. Politiet oppsøkte henne vel neppe som noe annet enn et mulig vitne eller spor, og det må folk finne seg i. (uten at jeg har fått med meg noe detaljert om dette tilfellet)

"Om det hadde vært meg som hadde fått besøk av politiet hadde jeg saksøkt hele kanalen."

Selv om det viste seg at du satt med informasjon om et mord, som du selv ikke visste var relevant, og som kunne føre til spor i saken?

"Er dette et forsvarlig program?"

Ser ikke myen uforsvarlig i dette, egentlig. Uansett om det er en anonym tipser, en synsk, eller politiet selv som finner et spor, så er det det samme for den som blir oppsøkt. Er det hevet over enhver tvil at denne personen ikke har noen som helst forbindelse til saken?

"........................"

Skrevet

Om det er et forsvarlig program? Nei, det er selvsagt et skikkelig dusteprogram - og det taler vel for seg selv at etter 3 år med synske "etterforskere" har de ikke vært i nærheten av å få fremdrift i en kriminalsak.

Men om jeg, som fullstendig uskyldig, hadde blitt utpekt av ei såkalt synsk dame på kvalitetskanalen TVN, regner jeg med at det ville vært en smal sak å sjekke meg ut av hele saken.

Spørsmålet er er vel strengt tatt: Har TVNorges programmer injurierende kraft?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...