Gjest pæresaft Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Hjelp meg å fylle på cd-samlinga! Hvilke cd´er MÅ være med i ei god cd-samling? Vi snakker rock, klassisk, pop og you name it. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 U2. Dire Straits. Bryan Adams. Elton John. Shania Twain. Eurythmics. Robbie Williams. Saybia. Mike Oldfield. Queen. Shakira. og sikkert mange flere... 0 Siter
Gjest også nødvendig Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 U2. Dire Straits. Bryan Adams. Elton John. Shania Twain. Eurythmics. Robbie Williams. Saybia. Mike Oldfield. Queen. Shakira. og sikkert mange flere... Crowded House Bjørk Jewel Alanis Morissette 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Tja, hva med... Klassisk jazz/storband: * Frank Sinatra andt the Tommy Dorsey Orchestra * John Coltrane - fex "Blue train" Alternativ rock: *Sonic Youth - feks "Dirty" *Pixies - fex "Surfer Rosa" * Nirvana - "Nevermind" * Violent Femmes Norsk rock: * Jokke og Valentinerne - feks "Prisen for popen" * Raga Rockers - feks en samleplate Viser: * Cornelis Wreswijik - en av samleplatene Dessuten må man ha noe med: * Tom Waits * David Bowie * Beatles * Prince ...og for øvrig er Dolly Parton ganske retro-hot for tiden. Jeg har nok glemt ufattelig mange... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 U2. Dire Straits. Bryan Adams. Elton John. Shania Twain. Eurythmics. Robbie Williams. Saybia. Mike Oldfield. Queen. Shakira. og sikkert mange flere... "og sikkert mange flere..." Fortsetter fra lista til amber sun: R.E.M. Van Morrison Nick Cave Pearl Jam Bruce Springsteen Hanne Boel Hothouse Flowers The Pogues Waterboys/Mike Scott UB 40 Ry Cooder David Bowie INXS Det var visst de jeg kom på i farta... 0 Siter
amber sun Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 "og sikkert mange flere..." Fortsetter fra lista til amber sun: R.E.M. Van Morrison Nick Cave Pearl Jam Bruce Springsteen Hanne Boel Hothouse Flowers The Pogues Waterboys/Mike Scott UB 40 Ry Cooder David Bowie INXS Det var visst de jeg kom på i farta... Hvordan kunne jeg glemme R.E.M., INXS og David Bowie? De er såklart selvskrevne. *går og skammer meg* 0 Siter
Gjest RitaLinn Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Enya Andrea Boccelli Dire Straits Muse The Smiths King Crimson Gåte Bob Dylan Pink Floyd Rolling Stones Kiss Guns 'n Roses Yep, og sikkert mange fler 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.