Gå til innhold

Avhengig..

Gjest Please...hjelp meg..

Anbefalte innlegg

Gjest Please...hjelp meg..
Skrevet

Noen her som har noen råd mot noe som kan hjelpe meg? Jeg er helt avhengig av sukker...6 sukketter i teen, masse sjokolade og annen snack daglig..Snufs...går opp i vekt skikkelig. Jeg prøver virkelig kutte ned og stoppe, men det funker aldri...

Videoannonse
Annonse
Gjest honey yours
Skrevet

Det eneste som hjelper er å spise mindre sukker. Forsøk sunne måltider etter Fedon. Spis ihvertfall to store frukter hver dag, som ikke er for søte. Epler, pærer.

Skrevet

Hei!

Prøv med kromtilskudd hvis du ikke har gjort det i det siste.

Vennlig hilsen bugge.

Skrevet

* kromtilskudd -reduserer søthunger

* gradvis avvenning - kutt ned en og en uvane

* sørg for å spise en god frokost - og sørg for at det ikke går mre enn fire timer mellom hvert måltid resten av dagen

Gjest tjohooo
Skrevet

Tren mer, spis mer protein, sett en grense på max en sjokolade per dag.... tro meg, det er mulig.

Skrevet

Er du avhengig av noe, så finnes det ingen enkel måte å slutte med det på. Akkurat som om man er avhengig av f.eks heroin - det er "bare" å slutte, men det er vondt og vanskelig.

"............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...