Gjest Please...hjelp meg.. Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Noen her som har noen råd mot noe som kan hjelpe meg? Jeg er helt avhengig av sukker...6 sukketter i teen, masse sjokolade og annen snack daglig..Snufs...går opp i vekt skikkelig. Jeg prøver virkelig kutte ned og stoppe, men det funker aldri... 0 Siter
Gjest honey yours Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Det eneste som hjelper er å spise mindre sukker. Forsøk sunne måltider etter Fedon. Spis ihvertfall to store frukter hver dag, som ikke er for søte. Epler, pærer. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Hei! Prøv med kromtilskudd hvis du ikke har gjort det i det siste. Vennlig hilsen bugge. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 * kromtilskudd -reduserer søthunger * gradvis avvenning - kutt ned en og en uvane * sørg for å spise en god frokost - og sørg for at det ikke går mre enn fire timer mellom hvert måltid resten av dagen 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Tren mer, spis mer protein, sett en grense på max en sjokolade per dag.... tro meg, det er mulig. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Er du avhengig av noe, så finnes det ingen enkel måte å slutte med det på. Akkurat som om man er avhengig av f.eks heroin - det er "bare" å slutte, men det er vondt og vanskelig. "............................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.