Gå til innhold

Bill.mrk bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor dum må man egentlig være for å melde seg på? Det er helt vanvittig at enkelte ikke legger mer i det å gifte seg enn dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også at dette konseptet er helt vilt. Og enhver mulig brudgom må jo bli vettskremt når han dras med på bryllupsplanlegging etter et par dagers bekjentskap.

"Bruden" kommer for øvrig til å bli tidlig kjerring. Hun har allerede klare tendenser.

Men leiligheten er en drøm.

Skrevet

Jeg synes også at dette konseptet er helt vilt. Og enhver mulig brudgom må jo bli vettskremt når han dras med på bryllupsplanlegging etter et par dagers bekjentskap.

"Bruden" kommer for øvrig til å bli tidlig kjerring. Hun har allerede klare tendenser.

Men leiligheten er en drøm.

Ja leiligheten er fin, og det verste er at jeg MÅ se det, hver mandag...

Skrevet

Har tenkt noe av det samme selv.

Vel dum eller eventyrlysten, vet ikke jeg hva det kan kalles.

Men ikke kan jeg skjønne at det kan funke etter å ha kjent hverandre så kort tid da.

Det å gifte seg er - bør iallefall være - et stort steg å ta...

Men sjangsen er jo der at det blir en skikkelig "klikk" som kan vare like lenge som et ekteskap inngått på "vanlig" vis...

:)

Skrevet

Ja leiligheten er fin, og det verste er at jeg MÅ se det, hver mandag...

Jeg også, selvom jeg egentlig synes programmet er rådumt. Dette "ekspertpanelet" som sitter og diller om stjernetegn og denslags imponerer heller ikke.

Men egentlig synes jeg synd på bruden. Leste i avisen at hun nærmest måtte presses til å fullføre, hun ville visst hoppe av. De var visst heller ikke fornøyd med at hun er så knipen på kyss og fysisk kontakt.

Vel har hun meldt seg på frivillig, men jeg tror ikke hun visste hva hun bega seg inn på.

Jeg kan aldri tenke meg at det blir noe bryllup. Det ble det jo ikke i forrige omgang heller.

Om det likevel skulle bli noe, er faren stor for at romansen slukner sammen med TV-kameraene.

Skrevet

Jeg også, selvom jeg egentlig synes programmet er rådumt. Dette "ekspertpanelet" som sitter og diller om stjernetegn og denslags imponerer heller ikke.

Men egentlig synes jeg synd på bruden. Leste i avisen at hun nærmest måtte presses til å fullføre, hun ville visst hoppe av. De var visst heller ikke fornøyd med at hun er så knipen på kyss og fysisk kontakt.

Vel har hun meldt seg på frivillig, men jeg tror ikke hun visste hva hun bega seg inn på.

Jeg kan aldri tenke meg at det blir noe bryllup. Det ble det jo ikke i forrige omgang heller.

Om det likevel skulle bli noe, er faren stor for at romansen slukner sammen med TV-kameraene.

Men er ikke det litt rart da og vitner om meeeeget umodent kvinnemenneske?

Man skal liksom gifte seg i løpet av meget kort tid men kysse og kose så lite som mulig først !!!

Dhaaa...

(må innrømme at jeg ikke har sett noen av episodene ennå)

;)

Skrevet

Men er ikke det litt rart da og vitner om meeeeget umodent kvinnemenneske?

Man skal liksom gifte seg i løpet av meget kort tid men kysse og kose så lite som mulig først !!!

Dhaaa...

(må innrømme at jeg ikke har sett noen av episodene ennå)

;)

Jeg synes ikke hun virker umoden.

Grunnen til at de ikke kysser og koser er at det ikke har klaffet foreløpig. Det har ikke sagt klikk. Fra produsentenes side er det selvsagt ønskelig med så mye kyss og kos som mulig. Det selger!

Hva som får folk til å melde seg på til et slikt progam er ikke godt å si.

Nysgjerrighet, eventyrlyst, lyst til å komme på TV, få masse oppmerksomhet, sannsynligvis noen nye klær og slikt, en opplevelse for livet?

Skrevet

Grunnen til at de ikke kysser og koser er at det ikke har klaffet foreløpig. Det har ikke sagt klikk. Fra produsentenes side er det selvsagt ønskelig med så mye kyss og kos som mulig. Det selger!

Nysgjerrighet, eventyrlyst, lyst til å komme på TV, få masse oppmerksomhet, sannsynligvis noen nye klær og slikt, en opplevelse for livet?

Trenger HUN noen nye klær da?? :-)

Skrevet

Trenger HUN noen nye klær da?? :-)

Kvinner trenger ALLTID nye klær, uansett om de har syv skap fulle!

Bare spør samboeren min, hehe.

Jeg har forresten laget den greske paien, og både han og jeg syntes den var kjempegod. Jeg stekte auberginene gylne og myke i smør, etter å ha saltet og pepret dem. Surret også løken i pannen før stekovnen. Men jeg må få meg en skikkelig paiform.

Kakeformen min (rund med avtagbare vegger, heter det springform?)lekker, selvom den er ny!

Skrevet

Kvinner trenger ALLTID nye klær, uansett om de har syv skap fulle!

Bare spør samboeren min, hehe.

Jeg har forresten laget den greske paien, og både han og jeg syntes den var kjempegod. Jeg stekte auberginene gylne og myke i smør, etter å ha saltet og pepret dem. Surret også løken i pannen før stekovnen. Men jeg må få meg en skikkelig paiform.

Kakeformen min (rund med avtagbare vegger, heter det springform?)lekker, selvom den er ny!

He he, ja man gjør jo det. Men hun er jo "god for noen kroner", så ulig hunikke trenger å sponses ;-) Så flott at du ( og spesielt den "kjøttetende" kjæresten din) likte paien. Det blir mer smak i grønnsakene om de stekes lett i litt smør først ja :-)

Skrevet

*ler*

Ja, hver sin lyst...

Er nå iallefall ikke min måte å få meg kæll på iallefall.

Og det tar nok noe lengre tid før jeg gifter meg med en uansett hvor mye "klikk" det måtte si...

;)

Skrevet

Man har vel ikke noe å tape, finner man den rette så finner man den, hvis ikke? Neivel, da så.

Hvis hun vil prøve på den måten så sett i gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...