Gå til innhold

Kina!! HJELP!!

Anbefalte innlegg

Gjest 25_jente
Skrevet

Hjelpes meg.. Jeg sliter med angst og har gjort det i 8 år. Jeg har vært ute å reist en del, men ikke mer en 3 timers fly turer. Nå har jeg fått tilbud om en tur til Kina med kjærsten og to venner til gi bort pris... Problemet er bare at jeg her om dagen fikk et angst anfall som varte i nesten 2 timer. Nå er jeg livendes redd for å reise i frykt for å få et anfall på flyet. Det er snakk om 10 timer på fly. Vi skal være i Kina en helg på jule shopping, så det blir mye stress og mas!! 20 timer på fly i løpet av 4 dager! Orker jeg dette?? Tør jeg? Hva om jeg får noia? Hjelpes meg.. Jeg har så innmari lyst til å reise, men vet ikke om jeg tør! Jeg er også redd for å få sars eller andre sykdommer. Hvis jeg reiser, hva bør jeg ungå? Bør jeg bruke hansker? Maske? Håper på hjelp fra dere her inne! Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest hilsen kinafarer i to uker.
Skrevet

Vi har vært i kina.Ja det er en lang flytur med ofte turbulens over fjellområdene.Men du kan gå til legen din og få beroligende tabletter som du tar under flyturen slik at du slapper av.

Det som er et problem med turen er jo at får man ikke sove på flyet så kan man bli overstrett pga. tidsforskjellen.Og dette tar det egentlig flere dager å komme over.Vi brukte 3 dager begge veier for å komme til hektene igjen.

Det er ikke sars lenger i kina nå. Dessuten skal du sikkert til hovedstaden og der er det mest turisme og ikke farlig for sykdommer.Men man bør ha div. vaksiner før man reiser og dette må du forhøre deg om med fastlege eller vaksinekontor.Du trenger hverken maske eller hansker, bare helt normale rutiner med regelmessig håndvask som du gjør her hjemme.Og passe på at mat er stekt,kokt eller har skall på.Akkurat det samme som om du reiste til syden.

Jeg hadde ikke selv orket en shoppingtur på så kort tid, men dette er jo forskjellig fra person til person.

Når man først drar av sted så langt ville jeg ha hatt bedre tid for å se meg litt rundt og kost meg og tatt livet med ro.Shopping på to dager forbinder jeg med en storby i europa.Men det er meg og mine meninger.....

Husk at passet ditt er ok og visum må ordnes på forhånd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...