Gå til innhold

Jeg skjønner godt at Mette-Marit ikke vil forholde seg til sin far.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• skorpionfisken

6

• Babette

5

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tar meg selv i å undres om ikke han er litt mindre smart han der fyren........

"Mette-Marit; du har min fulle sympati"

Skrevet

Jeg tar meg selv i å undres om ikke han er litt mindre smart han der fyren........

Jeg har omvendt omfatning. Hadde jeg vært han hadde jeg bare vært glad til for å slippe å tilbringe tid med henne.

Skrevet

Pressen burde beskytte den tullingen mot seg selv. Han har jo INGEN kritisk sans i det hele tatt...

Og så skjønner han ikke hvorfor han ikke får ha kontakt med sin datter og sine barnebarn...

Skrevet

Det er vel ikke noe å undres over? ;)

Skrevet

Han burde vært beskytta mot seg sjøl. Og at ikke pressen fatter at de heller burde tet han ihjel, er et mysterium. Mette-Marit har min fulle sympati. Jeg ville vært relativt desperat dersom han var faren min.

Skrevet

Hun har også min fulle sympati. Det må være flaut å ha en far som finner på sånnt.

Skrevet

Huff ja, stakkars MM. Leste også i Se og Hør (Ja! Jeg leser Se og hør....Tjoho) at han er på turne med han Sputnik. Så sang de på ett utested der Rocco var(tror jeg...) Hehe, så jeg også gir min fulle sympati med MM!!

Skrevet

Ja, tenk, julenisse og julemusikk alt nå. Han må jo være gal ;-)

Skrevet

Jeg er i hvert fall glad det ikke er min far, selv om jeg ikke er kjendis.

Men jeg synes tv2 kunne latt være å vise det på nyhetene da. Jeg synes det er på tide å tie mannen ihjel.

Skrevet

Det jeg reagerte mest på i denne artikkelen er strippersken som var altfor mager. Så ikke helt friskt ut spør du meg....

Dronningen1365380764
Skrevet

Det jeg reagerte mest på i denne artikkelen er strippersken som var altfor mager. Så ikke helt friskt ut spør du meg....

Reagerte du på den magre stripperen??

Jeg tenkte at nå har svein spikret sin siste spiker i kista. Mannen er så retardert. Han bør beskyttes mot seg selv. Blir litt irritert over media som utnytter han.

Skrevet

Jeg tenkte at nå har svein spikret sin siste spiker i kista. Mannen er så retardert. Han bør beskyttes mot seg selv. Blir litt irritert over media som utnytter han.

Ser vi er mange som mener det her. Kanskje vi skulle gå sammen om en mail-kampanje mot VG og andre avisers journalister og redaktører?

Dronningen1365380764
Skrevet

Ser vi er mange som mener det her. Kanskje vi skulle gå sammen om en mail-kampanje mot VG og andre avisers journalister og redaktører?

God ide. Jeg er med.

Skrevet

Den mannen er så tragisk som det går an å bli.

Jeg syns synd på han, jeg.

Skrevet

Svenno er svenno, reagerer ikke så mye på hva han finner på lenger. Hadde også sett innslaget på TV i kveld.

Men den magre dama da du...

Skrevet

Svenno er svenno, reagerer ikke så mye på hva han finner på lenger. Hadde også sett innslaget på TV i kveld.

Men den magre dama da du...

Var hun så mager da? Synes hun så helt normal ut jeg.

Skrevet

Synes du ikke hun ser mager ut på bilde nr 2??? Der hun står i bare trusa, bilde tatt fra siden.

Skrevet

Hvis hun er normal, da er 99,99% av befolkningen feite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...