Gå til innhold

Jeg skjønner godt at Mette-Marit ikke vil forholde seg til sin far.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du ikke hun ser mager ut på bilde nr 2??? Der hun står i bare trusa, bilde tatt fra siden.

Hun er ikke helt ung da. Det er derfor hun ser slik ut. Hun er sikkert fin med klær på.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• skorpionfisken

6

• Babette

5

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis hun er normal, da er 99,99% av befolkningen feite.

Det var dine ord, ikke mine :o)

Skrevet

Hun er ikke helt ung da. Det er derfor hun ser slik ut. Hun er sikkert fin med klær på.

Det har vel ikke noe med saken å gjøre. Dama er mager, uansett alder.

Skrevet

Det har vel ikke noe med saken å gjøre. Dama er mager, uansett alder.

Hadde hun vært 20 så hadde hun sett annerledes ut. Huden blir litt løs med alderen og da ser man ofte slik ut selv om man ikke er så tynn

Skrevet

Hadde hun vært 20 så hadde hun sett annerledes ut. Huden blir litt løs med alderen og da ser man ofte slik ut selv om man ikke er så tynn

Å ja, så dama er ca. 95 og uttørket og mett av dager...

Skrevet

Å ja, så dama er ca. 95 og uttørket og mett av dager...

Forfallet starter før man blir 30 det :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har omvendt omfatning. Hadde jeg vært han hadde jeg bare vært glad til for å slippe å tilbringe tid med henne.

Hør-hør!

Han kjører sikkert bare et triks for å få henne til å droppe å ta kontakt med han, sånn at han slipper å ta valget om ikke å se sin datter.

Mannen er nok smartere enn mange vil ha det til.

For øvrig er det litt rart å se folk dømme fyren bare fordi han tar dumme valg. Er det fordi datteren hans har hoppa til køys med en kongelig?

Det er ingen som mobber andre artister som står fram med strippere.

Hva er egentlig problemet med at denne fyren gjør det?

Han er ikke kongelig. Det er heller ikke han sin skyld at Mette Marit forelsket seg i tronearvingen. Ei heller er det han sin jobb å si nei når Se og Hør tilbyr han penger for en sydentur med Cowboy Laila.

Helvetes idioter som dømmer denne fyren. De kunne like gjerne stikki inn på psykiatriforumet her og mobbet de som gjør dumme ting der.

Skrevet

Hør-hør!

Han kjører sikkert bare et triks for å få henne til å droppe å ta kontakt med han, sånn at han slipper å ta valget om ikke å se sin datter.

For øvrig er det litt rart å se folk dømme fyren bare fordi han tar dumme valg. Er det fordi datteren hans har hoppa til køys med en kongelig?

Han er ikke kongelig. Det er heller ikke han sin skyld at Mette Marit forelsket seg i tronearvingen. Ei heller er det han sin jobb å si nei når Se og Hør tilbyr han penger for en sydentur med Cowboy Laila.

Helvetes idioter som dømmer denne fyren. De kunne like gjerne stikki inn på psykiatriforumet her og mobbet de som gjør dumme ting der.

Han ser i hvert fall ut som han morer seg aldeles storartet sjøl. Det er vel heller avisene som burde la være så skrive så mye om det.

Og jeg hadde vært flau hvis det var faren min.

Gjest gammel og mager
Skrevet

Var hun så mager da? Synes hun så helt normal ut jeg.

Hun har jo tydelig kjøpt seg noen pupper en gang i tiden, så det avdemper jo litt det skrapede / hengende inntrykket. Men når man når en viss alder slik at underhudsfettet minker, er det mindre pent å være like tynn som man var når man var 20. Da får man heller ta med en liten mage på kjøpet, for å slippe det "skrapede" inntrykket.

Som du sier, hun ser sikkert flott ut med klær på, men nå har hun jo valgt å vise seg uten klær, og det var ikke like flott. Hun hadde vært penere med litt mer fett, selv om det ikke alltid bare legger seg akkurat der man vil.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg syns synd på han, jeg.

Han er såpass våken at han vet hva han gjør. Men han gir seg katta i at det han gjør plager hans nærmeste familie. Folk med alkoholproblemer blir ofte utrolig egoistiske og selvsentrerte og tar ikke hensyn til andre.

skorpionfisken
Skrevet

Hør-hør!

Mette Marit er blitt kritisert for å holde avstand til faren. Vi støtter henne i det synet. Jeg hadde holdt avstand til min far om han hadde holdt på sånn. Jeg hadde skjemtes som en hund hadde jeg. Selv om jeg holdt avstand så ville jeg vært glad i min far. Mette Marit må altså se på at en som hun er glad i dummer seg ut for hele landet. Det er tragisk for ethvert menneske, kronprinsesse eller ikke.

Skrevet

Hun har jo tydelig kjøpt seg noen pupper en gang i tiden, så det avdemper jo litt det skrapede / hengende inntrykket. Men når man når en viss alder slik at underhudsfettet minker, er det mindre pent å være like tynn som man var når man var 20. Da får man heller ta med en liten mage på kjøpet, for å slippe det "skrapede" inntrykket.

Som du sier, hun ser sikkert flott ut med klær på, men nå har hun jo valgt å vise seg uten klær, og det var ikke like flott. Hun hadde vært penere med litt mer fett, selv om det ikke alltid bare legger seg akkurat der man vil.

Jeg har heller ikke underhudsfett og har aldri hatt det. Heller ikke nå selv om jeg har lagt på meg. Men jeg hadde ikke strippet heller da ;o)

Skrevet

Jeg har heller ikke underhudsfett og har aldri hatt det. Heller ikke nå selv om jeg har lagt på meg. Men jeg hadde ikke strippet heller da ;o)

Hva har ditt underhudsfett med Sven O. Høiby å gjøre?

Skrevet

Jeg driter i hva den mannen driver med. Det er meg, og burde være alle revnende likgyldig.

Skrevet

Synes dama var ganske flott jeg - spesielt alderen tatt i betraktning.

Hun var i tynneste laget, men virket godt trent.

Tror det er mange i hennes aldersgruppe som nok ville blitt litt missunnelig der:-)

Skrevet

Tror det er mange i hennes aldersgruppe som nok ville blitt litt missunnelig der:-)

Puppene ser ut som to fotballer som er limt på kroppen.

Står det hvor gammel hun er? Det er vel ganske tidlig pensjonsalder for strippere.

Skrevet

Hør-hør!

Du har et poeng. Han er ikke en offentlig person og gjør som han vil.

Og hvorfor skulle han forandre atferd på grunn av at datteren har giftet seg inn i kongefamilien, når hun attpåtil har kuttet ham ut?

Vil han være klovn, må han få lov til det.

Skrevet

Puppene ser ut som to fotballer som er limt på kroppen.

Står det hvor gammel hun er? Det er vel ganske tidlig pensjonsalder for strippere.

Puppene kunne godt vært et par størrelser mindre etter min smak.

Men alt i alt var kroppen fin tatt i betraktning at hun ser eldre ut i ansiktet.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg jeg.

Skrevet

Mette Marit er blitt kritisert for å holde avstand til faren. Vi støtter henne i det synet. Jeg hadde holdt avstand til min far om han hadde holdt på sånn. Jeg hadde skjemtes som en hund hadde jeg. Selv om jeg holdt avstand så ville jeg vært glad i min far. Mette Marit må altså se på at en som hun er glad i dummer seg ut for hele landet. Det er tragisk for ethvert menneske, kronprinsesse eller ikke.

Din far hadde neppe blitt omtalt i ukeblader og aviser om han hadde holdt på sånn. Med andre ord kunne han godt ha holdt på sånn uten at verden hadde fått vite om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...