Gå til innhold

Jeg skjønner godt at Mette-Marit ikke vil forholde seg til sin far.

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mette Marit er blitt kritisert for å holde avstand til faren. Vi støtter henne i det synet. Jeg hadde holdt avstand til min far om han hadde holdt på sånn. Jeg hadde skjemtes som en hund hadde jeg. Selv om jeg holdt avstand så ville jeg vært glad i min far. Mette Marit må altså se på at en som hun er glad i dummer seg ut for hele landet. Det er tragisk for ethvert menneske, kronprinsesse eller ikke.

Hvem er "vi"?

Supperådet for legitim oppførsel?

Problemet er at dere henger han fordi han gjør dumme ting i media. Du kan daglig finne folk i media som gjør langt dummere ting enn denne mannen, men man henger de ikke av den grunn.

Men dakar lille Mette Marit med en far som tar i mot titusenvis av kroner fra Se og Hør hver gang de vil ha han til å stille opp på noe dumt.

Fyren er en underholdningsartist nå. De gjør dumme ting. Du finner daglig folk som gjør dummere ting enn denne mannen. De har helt sikkert barn og familie de også, men jeg ser ikke at noen henger dem av den grunn.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• skorpionfisken

6

• Babette

5

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken
Skrevet

Hvem er "vi"?

Supperådet for legitim oppførsel?

Problemet er at dere henger han fordi han gjør dumme ting i media. Du kan daglig finne folk i media som gjør langt dummere ting enn denne mannen, men man henger de ikke av den grunn.

Men dakar lille Mette Marit med en far som tar i mot titusenvis av kroner fra Se og Hør hver gang de vil ha han til å stille opp på noe dumt.

Fyren er en underholdningsartist nå. De gjør dumme ting. Du finner daglig folk som gjør dummere ting enn denne mannen. De har helt sikkert barn og familie de også, men jeg ser ikke at noen henger dem av den grunn.

Det er mulig jeg henger meg opp i det, fordi jeg husker en barndom med en far som drakk. Han har heldigvis moderert seg, og oppfører seg bra nå.

For meg var det ille nok at hele nabolaget så det. Hvordan er det ikke da at hele landet ser det?

Hvem andre gjør like dumme og dummere ting i media mener du? Jeg kan faktisk ikke komme på noen i farta, men om de finnes sånn umiddelbart så ville jeg syntes synd på barna deres også....

skorpionfisken
Skrevet

Din far hadde neppe blitt omtalt i ukeblader og aviser om han hadde holdt på sånn. Med andre ord kunne han godt ha holdt på sånn uten at verden hadde fått vite om det.

Nei, men jeg kjenner følelsen hennes. Jeg opplevde bare at nabolaget så, det var ille nok det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er mulig jeg henger meg opp i det, fordi jeg husker en barndom med en far som drakk. Han har heldigvis moderert seg, og oppfører seg bra nå.

For meg var det ille nok at hele nabolaget så det. Hvordan er det ikke da at hele landet ser det?

Hvem andre gjør like dumme og dummere ting i media mener du? Jeg kan faktisk ikke komme på noen i farta, men om de finnes sånn umiddelbart så ville jeg syntes synd på barna deres også....

Det skal da ikke så mye til for å gjøre dummere ting enn å stille opp sammen med en stripper?

Det er bare å stikke innom de politisk sidene.

Jeg tror du og andre ser dere grønne på at det er vår kommende dronnings far det er snakk om.

Ser på førstesiden av Se og Hør nå:

"Sissel har selv kjent smerten. Brøt sammen da broren døde".

Hadde du byttet ut Kyrkjebø med SvennO hadde du faen meg hengt deg opp i det også, og begynt å mase med hva den mannen gjør for å komme i media. Helt uten å tenke på at media faktisk oppsøker han og tilbyr han penger. Penger han sikket ikke har så mye av fra før av.

Hvis du har vokst opp med en far som drikker burde du forstå enda bedre.

Hadde det vært din far eller medias skyld dersom faren din hadde vært en c-kjendis og media hadde utnyttet han postet bilder av han hver gang han gjorde noe som for deg ville vært pinlig?

skorpionfisken
Skrevet

Det skal da ikke så mye til for å gjøre dummere ting enn å stille opp sammen med en stripper?

Det er bare å stikke innom de politisk sidene.

Jeg tror du og andre ser dere grønne på at det er vår kommende dronnings far det er snakk om.

Ser på førstesiden av Se og Hør nå:

"Sissel har selv kjent smerten. Brøt sammen da broren døde".

Hadde du byttet ut Kyrkjebø med SvennO hadde du faen meg hengt deg opp i det også, og begynt å mase med hva den mannen gjør for å komme i media. Helt uten å tenke på at media faktisk oppsøker han og tilbyr han penger. Penger han sikket ikke har så mye av fra før av.

Hvis du har vokst opp med en far som drikker burde du forstå enda bedre.

Hadde det vært din far eller medias skyld dersom faren din hadde vært en c-kjendis og media hadde utnyttet han postet bilder av han hver gang han gjorde noe som for deg ville vært pinlig?

Jeg ville skyldt på min far, og ikke på media. Og jeg ville vært flau, veldig flau. Jeg vet at de som visste hvem jeg var ville syntes synd på meg som hadde en så håpløs far.

Men nå kan min far heldigvis oppføre seg normalt, og drikker ikke sånn nå som han gjorde da jeg var barn.

Jeg henger meg forresten ikke bare opp i Svennos gjøren og laden. Jeg henger meg opp i flere som går til media i tide og utide med livet sitt. Blandt disse var tidligere Solfrid R. Saue og Jahn Teigen, nå er det Marit Christensen og Elisabeth Andreassen. Jeg kan heller ikke fordra de suppesøte historiene om folk som Tore Strømøy (grøss) presenterer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville skyldt på min far, og ikke på media. Og jeg ville vært flau, veldig flau. Jeg vet at de som visste hvem jeg var ville syntes synd på meg som hadde en så håpløs far.

Men nå kan min far heldigvis oppføre seg normalt, og drikker ikke sånn nå som han gjorde da jeg var barn.

Jeg henger meg forresten ikke bare opp i Svennos gjøren og laden. Jeg henger meg opp i flere som går til media i tide og utide med livet sitt. Blandt disse var tidligere Solfrid R. Saue og Jahn Teigen, nå er det Marit Christensen og Elisabeth Andreassen. Jeg kan heller ikke fordra de suppesøte historiene om folk som Tore Strømøy (grøss) presenterer.

Ok. Du er med andre ord en person som bryr deg om de virkelige store sakene. Som f.eks. å irritere deg over hva alle andre gjør.

Det skulle bare mangle at du også henger deg opp i SvenO da.

Hva med Jahn Teigen og hans gymmitryne? Jeg går ut ifra at det får deg til å miste nattesøvnen?

Skrevet

Jeg driter i hva den mannen driver med. Det er meg, og burde være alle revnende likgyldig.

Hva i alle dager skulle de daglige ukebladene (les: avisene) ha på forsidene sine da?

"............................"

skorpionfisken
Skrevet

Ok. Du er med andre ord en person som bryr deg om de virkelige store sakene. Som f.eks. å irritere deg over hva alle andre gjør.

Det skulle bare mangle at du også henger deg opp i SvenO da.

Hva med Jahn Teigen og hans gymmitryne? Jeg går ut ifra at det får deg til å miste nattesøvnen?

Nei nattesøvnen skal det sterkere lut til å ta.......

Du tar mine oppfatninger personlig du?

Skrevet

Nei, men jeg kjenner følelsen hennes. Jeg opplevde bare at nabolaget så, det var ille nok det.

Men dette handler strengt tatt ikke om deg og din familie. Det handler om hvordan en kommende dronning bør oppføre seg og takle det mediepresset hun lever under.

Jeg håper og tror at hun får hjelp av rådgivere rundt seg, og at det er i tråd med deres anbefaling å holde avstand til faren.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei nattesøvnen skal det sterkere lut til å ta.......

Du tar mine oppfatninger personlig du?

Hehe, ja. Jeg er egentlig Sven O. og føler meg derfor særdeles truffet av det du skriver om meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...