Gjest Dame55 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Drikker du tran? Er så delte meninger om den er så sunn som før i tiden. Er vokst opp med tran og også mine barn igjen. Jeg for min del tar både en liten transkje og et par kapsler med Eskimo-3. Vi slipper unna forkjølelser så har jo tro på at det er bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 JA! Både jeg og ungene tar tran i måneder med R. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg makter ikke tran - alt for gammel olje. Men jeg tar Omega-3 kapser fra Bio Nature eller Eskimo-3 - dobbel eller tredobbel dose daglig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Og barna mine på 3 og 4 år får 1 ss Eskimo-3-kids hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milla_26 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg spiser ALDRI kosttilskudd av noe slag. Er aldri syk, men sliter litt med lave jernlagre. Da tar jeg Floradix innimellom.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame55 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg spiser ALDRI kosttilskudd av noe slag. Er aldri syk, men sliter litt med lave jernlagre. Da tar jeg Floradix innimellom.. Flott milla, har nok et ordentlig sunt kosthold du da. Er nå en gang slik at vi som sliter med kronisk sykdom trenger litt ekstra har jeg lært. Jeg tar foruten en liten skje tran, et par eskimo-3 kapsler, 1 spektro og 1 magnesium/kalsium samt 2 c-vitamintabletter om vinteren. Vil også si at jeg har et sunt kosthold. Er veldig opptatt av helse og kosthold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.