Gå til innhold

Tran!

Gjest Dame55

Anbefalte innlegg

Drikker du tran?

Er så delte meninger om den er så sunn som før i tiden.

Er vokst opp med tran og også mine barn igjen. Jeg for min del tar både en liten transkje og et par kapsler med Eskimo-3.

Vi slipper unna forkjølelser så har jo tro på at det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg makter ikke tran - alt for gammel olje.

Men jeg tar Omega-3 kapser fra Bio Nature eller Eskimo-3 - dobbel eller tredobbel dose daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ALDRI kosttilskudd av noe slag. Er aldri syk, men sliter litt med lave jernlagre. Da tar jeg Floradix innimellom..

Flott milla, har nok et ordentlig sunt kosthold du da.

Er nå en gang slik at vi som sliter med kronisk sykdom trenger litt ekstra har jeg lært.

Jeg tar foruten en liten skje tran, et par eskimo-3 kapsler, 1 spektro og 1 magnesium/kalsium samt 2 c-vitamintabletter om vinteren.

Vil også si at jeg har et sunt kosthold. Er veldig opptatt av helse og kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...