Gå til innhold

FU: Sexleketøy for menn..

Anbefalte innlegg

Gjest tuva21...
Skrevet

Jeg lurer på hvor mange menn som egentlig bruker sexleketøy?

Jeg tenker da på for eksempel disse plastikk fittene som en kan kjøpe på kondomeriet og liknede.

Jeg fikk faktisk min kjære til å kjøpe til seg selv, siden vi bor så langt borte fra hverandre, og han storkoser seg!

Videoannonse
Annonse
IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har ei sånn elektriskfitte som går på 230 volt. En natt glemte jeg den "online" på snabben. Om mårran når jeg våkna så den ut som en tørka rusin.

Gjest tuva21...
Skrevet

Jeg har ei sånn elektriskfitte som går på 230 volt. En natt glemte jeg den "online" på snabben. Om mårran når jeg våkna så den ut som en tørka rusin.

snabben eller fitta?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

snabben eller fitta?

Hva tror du?;-/

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

au..

Nå har jeg lånt den bort til bestefaren min.

Gjest tuva21...
Skrevet

lol

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har jobba en del med å få "odalsfisten" til å sitte som den skal, men inntil videre er den mer smertefull enn morsom.

Skrevet

Gi deg! Jeg kan ikke le så mye med denne såre halsen!

Skrevet

Eksen min storkoste seg med sexleketøy.. Han tok dildoen min og brukte den i toer'n. Jeg ville ikke ha den etterpå, så han fikk den da vi skilte lag... hehe. Jeg har ikke savnet den heller. Var heller lite brukt før han overtok moroa. Han hadde også analplugg, og strap-on.

Han jeg er sammen med nå har aldri brukt sexleketøy

Skrevet

Hvordan ser snabben hans ut?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvordan ser snabben hans ut?

Som en rallarsnabb;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...