Gjest mat, mat, mat Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 skal ha gjester lørdag kveld. Trenger litt inspirasjon... Aner ikke hva vi skal spise. Alle tips og oppskrifter (gjerne forrett også)mottages med et stort TAKK! Til dessert blir det noen slags kake. Venter spent på svar... 0 Siter
amber sun Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Forrett: spekemat m. asparges, eggerøre og evt. potetsalat til. Hovedrett: reinsdyrgryte m. ris. Jeg kan legge ut oppskriften hvis du vil. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Forrett: spekemat m. asparges, eggerøre og evt. potetsalat til. Hovedrett: reinsdyrgryte m. ris. Jeg kan legge ut oppskriften hvis du vil. Eller bacalao, det har jeg lyst på. 0 Siter
Stef1365380764 Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Du trenger: Fersk spagetti. Barillo - kjøttsaus. (finnes i de fleste dagligvareforetninger) Brokkoli, Boks med annanas, Cherry-tomater, Laurbærblad, Hvitløksbaguetter, Basilikum, Levende lys Kok spagettien og sausen Kok brokkolien og dupp den i annanassaften før servering. Putt et laurbærblad i hver cherrytomat og stek de i ovnen i noen minutter. Server med hvitløksbaguetter/frisk basilikum og frisk salat. tenn et par levende lys og du har en enkel middag som smaker fortreffelig godt og annerledes og som ser bra ut - og som ikke koster så mye. Med denne uslåelige retten trenger du ikke forrett! Uansett, lykke til! God mat, godt selskap og godt liv hører sammen. 0 Siter
gardina1365380627 Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Eller bacalao, det har jeg lyst på. eller kansje biffstroganof, 0 Siter
Dory Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Eller bacalao, det har jeg lyst på. Hmmm, nå fikk jeg lyst på Bacalao nå!! *drømme drømme* 0 Siter
Dory Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Kommer bare på forret: Honningmelon og skinke. 0 Siter
Maggi Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Tynne pannekaker med litt cognac i røren. Stek champignon. Fyll i en stripe på midten med skinke, ost. lettrømme og stekt champignon. Varm dem opp, gjerne i ovnen, og server til forrett. Nam. 0 Siter
serendipity Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Her er min absolutte favoritt forrett; Sprøristet toast m/ lodderogen og russisk kaviar, rømmeklatt og ringer av rødløk, og 1/2 egg Du deler en loffskive (firkantat) på skrå. Legger på en god klatt med lodderogn, legger litt russisk kaviar oppå. Så legger du litt russik kvaiar ved siden av skiven (ikke mye) en rømmeklatt og løkringer også ved skiden av skiven.Kok egg og del i 2, legge 1/2 egg på hver tallerken. Til hovedrett er innbakt helstekt indrefilèt godt egnet med feks. Potetskiver stekt i ovenen (med olje, havsalt og litt timian) 0 Siter
MsSophie Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Eller bacalao, det har jeg lyst på. ÅÅåååååå - det_ER_digg det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.