Gjest kjønner ingenting!!!!!! Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 heeei!!! takk for hjelpen i går!!!! bare lurte på en ting til.... kjønner dere det her???? jeg har 22 sånne stykker som skal leveres i MORGEN!!!!!!!! pliiiis hjelp meg!!!!! xa+3b(x3a) i 2 ---------------- xa-3b -6xi2 kjønner noen det her??? 0 Siter
Gemini Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 skjønnner skjønner skjønner :-) Men nei, jeg husker ikke matematikken fra skolen... hehe... Men det holder nok nå, så langt har du lagt inn tre likelydende innlegg... :-) Du får nok svar etter hvert, fra noen som ikke er fullt så gamle og/eller glemske som meg! :-) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Altså, vi kan jo ikke svare på dette med mindre du forteller oss hva vi skal gjøre med disse konstantene og variablene! 0 Siter
amber sun Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Når jeg ser disse tallene og tegnene, er jeg sjeleglad for at jeg er ferdig med skolen for lenge siden... *grøss* Matte har aldri vært min sterke side, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. 0 Siter
Babette Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Når jeg ser disse tallene og tegnene, er jeg sjeleglad for at jeg er ferdig med skolen for lenge siden... *grøss* Matte har aldri vært min sterke side, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Du mener vel kjeleglad, hehe. Skjempelett å gjøre leksene når man kan få hjelp på nettet. Da trenger man ikke å kjønne stort. 0 Siter
Gjest så enkelt er det! Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Det er ikke så vanskelig og står nok noe som kan hjelpe deg i boka di, men jeg hjelper ikke folk som vil at andre skal gjøre leksene for seg. 0 Siter
Mistera Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 hmmm... gresk for meg dette:( Men uasett så er det ikke nødvendig å sende samme innlegg flere ganger, det holder med en... så du gjorde dette i går også! Kansje du burde skrive litt mere om hva som står i oppgave teksten, også lese litt i matte bøkene dine om hva som står der... Det nytter svært lite å la andre gjøre leksene for seg, selv om man går på steinerskolen:) 0 Siter
Gjest skjønner Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Du kunne trengt litt hjelp i norsk og. 0 Siter
morsan Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Du mener vel kjeleglad, hehe. Skjempelett å gjøre leksene når man kan få hjelp på nettet. Da trenger man ikke å kjønne stort. *ROTFLOL* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Leksehjelp på dol? Nei ikke faa... Det er jo en grunn til at du har lekser da! 0 Siter
amber sun Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Du mener vel kjeleglad, hehe. Skjempelett å gjøre leksene når man kan få hjelp på nettet. Da trenger man ikke å kjønne stort. *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.