Gå til innhold

hva er dette????

Gjest kjønner ingenting!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest kjønner ingenting!!!!!!
Skrevet

heeei!!! takk for hjelpen i går!!!! bare lurte på en ting til.... kjønner dere det her???? jeg har 22 sånne stykker som skal leveres i MORGEN!!!!!!!! pliiiis hjelp meg!!!!!

xa+3b(x3a) i 2

----------------

xa-3b -6xi2

kjønner noen det her???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønnner skjønner skjønner :-)

Men nei, jeg husker ikke matematikken fra skolen... hehe...

Men det holder nok nå, så langt har du lagt inn tre likelydende innlegg... :-)

Du får nok svar etter hvert, fra noen som ikke er fullt så gamle og/eller glemske som meg! :-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Altså, vi kan jo ikke svare på dette med mindre du forteller oss hva vi skal gjøre med disse konstantene og variablene!

Skrevet

Når jeg ser disse tallene og tegnene, er jeg sjeleglad for at jeg er ferdig med skolen for lenge siden... *grøss*

Matte har aldri vært min sterke side, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg.

Skrevet

Når jeg ser disse tallene og tegnene, er jeg sjeleglad for at jeg er ferdig med skolen for lenge siden... *grøss*

Matte har aldri vært min sterke side, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg.

Du mener vel kjeleglad, hehe.

Skjempelett å gjøre leksene når man kan få hjelp på nettet. Da trenger man ikke å kjønne stort.

Gjest så enkelt er det!
Skrevet

Det er ikke så vanskelig og står nok noe som kan hjelpe deg i boka di, men jeg hjelper ikke folk som vil at andre skal gjøre leksene for seg.

Skrevet

hmmm... gresk for meg dette:(

Men uasett så er det ikke nødvendig å sende samme innlegg flere ganger, det holder med en... så du gjorde dette i går også!

Kansje du burde skrive litt mere om hva som står i oppgave teksten, også lese litt i matte bøkene dine om hva som står der...

Det nytter svært lite å la andre gjøre leksene for seg, selv om man går på steinerskolen:)

Skrevet

Skjempelett å gjøre leksene når man kan få hjelp på nettet. Da trenger man ikke å kjønne stort.

*ROTFLOL*

Skrevet

Leksehjelp på dol?

Nei ikke faa...

Det er jo en grunn til at du har lekser da!

Skrevet

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...