Gjest d`sound Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg vil laste ned den nyeste cd`en til D`sound som er Very best of...cd Har prøvd å lete etter på nettet hvor jeg kan laste ned denne, men da er det bare mot betaling de skal ha. Jeg vil laste den ned gratis. Hvor finner jeg den?? 0 Siter
Gjest Morgengretten! Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Litt kjipt å ikke ville støtte norske artister!!! Jeg vil ha den ned gratis? Er ikke alt som er gratis:) 0 Siter
Piraye Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 DC++. Da må du først he at fildelingsprogram. Morpheus, winmx, shearaza..en av disse laster du ned gratis åsså er det bare å søke etter artisten. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 For det første finner du sjelden opphavsrettslig beskyttet materiale liggende åpent på websider som er lette å finne. For det andre bør du gå i butikken og kjøpe den. "..........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.