Gå til innhold

nokia 6610i eller 6230 eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

må ha ny mobil. lurer litt på nokia 6610i. Noen som har erfaring med den? hadde egentlig tenkt å kjøpe 6230, men ble litt skremt av VG testen. Er så usikker, hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest camilla`n
Skrevet

Det kommer jo veldig an på hva du vil ha på denne mobilen din.. ;o) Je gkjøpte 6610i i sommer, og er fornøyd med kjøpet jeg gjorde.. Jeg er aller helst ute etter å ha en tlf jeg kan ringe og sende meldinger med, fikk den veldig billig, så jeg slo til. Kameraet har jeg egentlig ikke bruk for. Men når man har det hender det en gang i blandt at det blir brukt. Ikke supre bilder akkurat, men brukbare. Telefonen er enkel og grei i bruk, en gang nokia alltid nokia..

En ting som irriterer meg, som jeg hadde på forrige tlf 8310, og som jeg nå savner er mulighet til å ta opp lyd. Jeg kan heller ikke motta mms med lyd fra hvem som helst. Kun fra maken tlf ser det ut til. Og jeg trodde at når man støtter mms systemet så har det ingenting å si hvordan telefon avsender eller mottaker har. Mulig det bare er jeg som er litt teit!? Lykke til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...