Gå til innhold

sykepenger, masse frustrasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg ble sykemeldt for ca 3mnd siden, og trygdekontoret har ennå ikke klart å gjøre noe vedtak i saken min.

De 3 første mnd i år var jeg vanlig arbeidstaker, etter det og frem til sykemld jobbet jeg som frilanser i fast kontrakt, tjente tils 112.000. Har ikke betalt forskuddsskatt av dette pga store utgifter til innkjøp av utstyr som vil bli trukket av på skatten.

Vil det bety noe fra eller til om jeg har betalt forskuddsskatt?

Jeg har jo faktisk satt av noen penger til dette, men hvis jeg kan slippe enda mer trenering nå (kontakt med kemner, postgang mm)så ville det jo vært fint. Jeg skal ta ny kontakt med trygdekontoret nå men vil gjerne høre noen synspunkter fra noen "der ute" først.

ps! det er ikke mye hjelp i saksbehandleren min....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...