Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mamma skal på shopping i kveld. Siden det regner, blir det nok kjøpesenter. Orker ikke Oslo City. Noen som kan tipse meg om et annet koselig senter? Har bil..

Tusen takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sandvika storsenter.

Sååå mange fine butikker der. Kos dere:)

Kjører mot drammen, tar av til Sandvika og tar første vei til høyre igjen. Da ligger senteret rett der.

mil1365380270
Skrevet

Hvis det ikke må være inne i Oslo, kan CC-Vest på Lilleaker anbefales. Både billige og dyre butikker :-)

Skrevet

Jeg liker meg på Vinterbro, mosseveien utover og ta av til nesodden.

Ellers så liker jeg både Brynsenteret og Storosenteret hvis du vil holde deg i selve Oslo.

Skrevet

Triaden kjøpesenter i Lørenskog. Eller Metro i Lørenskog. Ikke vanskelig å finne, kjør E6 og ta av til Karihaugen. Deretter nordover derfra. På begge steder er det "Elleville dager" nå med mange bra tilbud.

Fikk kjøpt ei langbukse der til 99 kr. mandag, kostet 499kr. Flere gensere til 70kr. Dette var Triaden, som er det største senteret av dem, men også tilbud på Metro denne uka.

Tvillingmamma
Skrevet

Strømmen Storsenter er min favoritt. Kjør forbi Metro senter som det står om i en annen tråd, gjennom tunnellen merket Strømmen, og vips så er du der :)

Gjest Big Mac
Skrevet

Ski eller Sandvika er vel de med størst butikkutvalg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...