Gå til innhold

Litt sært?

Gjest Treneren fra skogen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble jeg litt irritert. Har vært medlem av SATS i 5 år før jeg måtte flytte og si opp abonnementet mitt med de. Jeg trente der nesten hver dag og de kjente meg alle som jobbet der. Denne uken var jeg en tur hjemom og tenkte jeg skulle få trent litt. Derfor dro jeg på SATS og fikk ikke trene. Jeg måtte enten bli medlem eller betale kr.160,- for en drop in time. Mulig jeg er feil men er det ikke noen som heter å ta vare på gamle kunder? Jeg hadde tross alt trent der i 5 år og aldri byttet treningssenter fordi jeg likte meg der.Og det enda at de er dyrest i landet!

Sikkert mange som vil være uenige men folk som har vært kunder lenge bør man ikke glemme. Nå gir jeg blaffen i SATS og satser på Elixia, de vet å ta vare på sine medlemmer.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Din historie høres nesten utrolig ut. Personen som sto bak disken var nok godt over middels firkanta i hue.

Skrevet

Din historie høres nesten utrolig ut. Personen som sto bak disken var nok godt over middels firkanta i hue.

Firkanta er ordet. Jeg skulle ikke trene der hele uka men bare 2 dager. Jeg vet at hvis de ga alle slik særbehandling så ville de tape på det men de må heller ikke glemme at i løpet av de fem årene jeg trente der så gikk prisen opp fra kr.299,- til 499,-!

Jeg setter aldri min fot hos SATS igjen. Elixia er bedre og noe billigere.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Firkanta er ordet. Jeg skulle ikke trene der hele uka men bare 2 dager. Jeg vet at hvis de ga alle slik særbehandling så ville de tape på det men de må heller ikke glemme at i løpet av de fem årene jeg trente der så gikk prisen opp fra kr.299,- til 499,-!

Jeg setter aldri min fot hos SATS igjen. Elixia er bedre og noe billigere.

Jeg har trent hos SATS i mange år nå, og hadde jeg opplevd noe sånt hadde jeg forduftet på dagen jeg også.

Så jeg forstår deg godt.

Gjest tjohooo
Skrevet

Regler er regler. Skal de begynne å tøye dem for deg, kommer de som har vært meldem i 4 år og vil ha samme behandling, så 3, så 2, så 1.. osv... hvor skal man sette grensen da mener du?

Gjest hos tante gørild
Skrevet

Jeg har trent hos SATS i mange år nå, og hadde jeg opplevd noe sånt hadde jeg forduftet på dagen jeg også.

Så jeg forstår deg godt.

Er det kommet SATS i Odalen også nå ? Jeg er ofte der oppe, og kunne tenkt meg å trent litt mens jeg er der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...