Gå til innhold

Detektiver-hvor er fjernkontrollen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du sett i yttergangen? Inni/mellom støvler og sko? Hvor låste du opp? Kan du ha mistet den utenfor?

Yttergangen er vasket og ryddet etterpå og den ligger ikke utenfor. Jeg begynner å bli fortvilet for jeg kan ikke forstå hvor den er.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

22

• mariaflyfly

5

• IngenLurerDenneGutten

3

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Yttergangen er vasket og ryddet etterpå og den ligger ikke utenfor. Jeg begynner å bli fortvilet for jeg kan ikke forstå hvor den er.

Har du sjekka om den kan ha ramla ned fra svalgangen? Eller om assistenten kan ha fått den med seg ved en feiltagelse?

Skrevet

Har du sjekka om den kan ha ramla ned fra svalgangen? Eller om assistenten kan ha fått den med seg ved en feiltagelse?

Nei, jeg visste den var borte før hun kom. Og den kan ikke ha falt ned for jeg hadde den i fanget så jeg må ha lagt den fra meg et eller annet idiotisk sted som jeg ikke klarer å huske.

Gjest sa det plopp?
Skrevet

Har du hatt den i fanget når du evt. var på do kanskje? Så den har falt oppi...?

Skrevet

Har du hatt den i fanget når du evt. var på do kanskje? Så den har falt oppi...?

LoL, nei det sa ikke plopp og uansett hadde den ikke blitt dratt ned.

Skrevet

Under ei pute eller mellom sofaputer.

Har støvsugd sofaen i dag, så der er den ikke :o(

Gjest tjohooo
Skrevet

Har støvsugd sofaen i dag, så der er den ikke :o(

Vinduskarmen, under barnesenga, bak en plante i et hjørne...

Skrevet

Vinduskarmen, under barnesenga, bak en plante i et hjørne...

Sjekket alle stedene du sa, ikke et spor. Nå begynner jeg virkelig å lure her.

Skrevet

Har ikke du mistet den før??????? Hvor var den da?

Nei, jeg har ikke mistet den før fordi jeg henger den på skapet med en gang jeg kommer inn. Alltid.

Men jeg var innmari stressa for heisen sto og jeg hadde ventet nede i en time før vaktmesteren kom og jeg var sliten og ville bare hjem.

Skrevet

Hva har fjernkontrollen med døra å gjøre? Hva slags fjernkontroll er det du snakker om? Hvorfor har du den med ut?

Skrevet

Hva har fjernkontrollen med døra å gjøre? Hva slags fjernkontroll er det du snakker om? Hvorfor har du den med ut?

Det er isteden for nøkkel. Så jeg åpner døra ved hjelp av den.

Skrevet

Det er isteden for nøkkel. Så jeg åpner døra ved hjelp av den.

Ahh. Da får du gå opp ruta du gikk da du kom inn. Entreen, lommer, hetta, sko, i kroken, kjøkkenet, sammen med/i plastposene, blandt matvarene i skapet/kjøleskapet, oppå en eller annen hylle/bokhylle, på bordet/kjøkkenbordet, på vasken(e), ved siden av dassen, sammen med posten/i bladsamleren, på gulvet, i et eller annet glass/pyntegjenstand, i vinduskarmen, blandt blomstene, på/under senga, i klesskapet.

Skrevet

Ahh. Da får du gå opp ruta du gikk da du kom inn. Entreen, lommer, hetta, sko, i kroken, kjøkkenet, sammen med/i plastposene, blandt matvarene i skapet/kjøleskapet, oppå en eller annen hylle/bokhylle, på bordet/kjøkkenbordet, på vasken(e), ved siden av dassen, sammen med posten/i bladsamleren, på gulvet, i et eller annet glass/pyntegjenstand, i vinduskarmen, blandt blomstene, på/under senga, i klesskapet.

Jeg skal gå over lista di, jeg har det helt ryddig her til og med iskapet.

Skrevet

nothing :o(

Gjest rutangis netu
Skrevet

Har du sovet for ulåst dør i natt du da? Eller fant du kontrollen? Du har vel sjekket lomma i ytterjakka di?

Hvor gammel er 'minstemann' da? Han/hun har vel kanskje mulighet til å hjelpe mamma litt ;-) med forslag til hvor du kan ha gjort av fjernkontrollen.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Og minsten har ikke gjemt den for å lure deg? ;) Har du endevendt jakkelommer? Og alle skap de du putta inn ting etter handleturen?

hehe... Det tenkte jeg på også! En liten straffeaksjon fra en pode som er sur på mamma for et eller annet. Min guttunge drev på slik i sine første år. Holdt helt munn når vi fløy rundt og lette da vet du. Men så ble han blid igjen før vi fant det vi lette etter, så da glemte han selv hele greia. Når vi fant tingen etter lang tid ved en tilfeldighet, SÅ kom han på at det var han som hadde lagt det der. Snål unge ;-) Han har lagt det av seg nå heldigvis!

Skrevet

Har du sovet for ulåst dør i natt du da? Eller fant du kontrollen? Du har vel sjekket lomma i ytterjakka di?

Hvor gammel er 'minstemann' da? Han/hun har vel kanskje mulighet til å hjelpe mamma litt ;-) med forslag til hvor du kan ha gjort av fjernkontrollen.

Jeg har to og begge går på ytterdøra. Men deretter går de på forskjellige dører, så nå får jeg åpnet noen men ikke alle.

Skrevet

Nå måtte jeg sjekke :o)

Jeg sitter ikke på den. Og den er ikke bak kjøleskapet eller fryser'n. Jeg fatter det ikke.

Huff og huff !

Hvis nøklene mine blir forlagt, går jeg direkte til plastposene.( fant dem der en gang ) Men det rådet har du jo fått.

Medisinskapet ?

Må få høre hvordan det går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...