Dorthe Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Skrevet 22. oktober 2004 Huff og huff ! Hvis nøklene mine blir forlagt, går jeg direkte til plastposene.( fant dem der en gang ) Men det rådet har du jo fått. Medisinskapet ? Må få høre hvordan det går. Lover å fortelle hva som skjer ) 0 Siter
Gjest Bruk fantasien :-) Skrevet 22. oktober 2004 Skrevet 22. oktober 2004 Spørs hvor gammel ungen din er. Jeg har funnet fjernkontrollen de merkeligste steder, gjemt av mitt barn på halvannet: - Oppi en støvel i entreen. - Oppi barnets lekeskuff - På den uttrekkbare platen til pc-tastaturet - Oppi en blomsterpotte - Under bokhyllen osv. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Sjekket alle stedene du sa, ikke et spor. Nå begynner jeg virkelig å lure her. Enda ikke funnet den?? Sjekk plena!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Skrevet 23. oktober 2004 Enda ikke funnet den?? Sjekk plena!! Jeg har virkelig sjekket alt. Den må ha havnet i søpla, jeg skylder på assistenten ( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.