Gå til innhold

Carew. Arrogant? Barnslig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja takk begge deler...

Har aldri likt den fyren. Maken til kvalm kar!! Arrogant, barnslig, selvopptatt, osv. KVAAAAAAAAAAALMT!

Farskapssaken, slagene på landslagsbussen,de siste tids avsløringer ang. sms, osv. Du ser på fyren under intervjuer at han mener han er bedre enn alle andre! AAAAAaaaaaaaaaaaaaaarhghGH! KVALMT!!

Måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Dronningen1365380764
Skrevet

Hvorfor slenge dritt om andre mennesker her inne?

Ser ikke helt poenget med å rakke ned på andre. Du stiller deg i et dårlig lys selv. Håper at du etterhvert vil få seg så pass mye med selvtillit at du kan bruke energien din på viktigere ting i verden enn personangrep.

Skrevet

Ser ikke helt poenget med å rakke ned på andre. Du stiller deg i et dårlig lys selv. Håper at du etterhvert vil få seg så pass mye med selvtillit at du kan bruke energien din på viktigere ting i verden enn personangrep.

jadda jadda(!)

Gjest kongen på haugen
Skrevet

Men hvorfor angriper du tilbake??

Det er verre enn å banne i kirka å mene noe negativt om en fotballhelt. Er det rart sånne folk tar seg til rette på den måten, enkelte spyttslikkere godtar jo hva som helst bare de scoorer mål for Norge.

Gjest åstedås
Skrevet

Det er sånne spyttslikkere som deg som gjør at enkelte fotballhelter og andre "helter" er så innmari selvopptatte og egosenteriske.

Skrevet

Ja, her er det vel ikke stort annet å si enn at jeg er enig.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det er en annen ting som er ganske kvalmt!

At Henning Berg tror han er så jævla interessant at han utgir bok om sitt fotballiv! Det verste ved det er at han utleverer andre som ikke har bedt om å være med i den historien.

Tenk deg hvis fler gjør som Henning! Da vil det bli uutholdelig å være en kjent person her i landet snart. Hvis en kan risikere å få utlvert SMS'er sendt i affekt, gjengitt sinna ord en sa der og da, dumme ting en har gjort i fylla osv osv.

Finnes vel ingen mennesker her i verden som ikke har noe å skjule? Hva om en gammel kompis v deg fikk det for seg at han skulle skrive bok, og i sin egen historie blandet han inn deg på en slik måte at kjerringa di forsto at denfesten den gangen der foregikk det ting hun ikke visste om. AT da du var på den turen så fortalte du ikke alt. Nei, folk overvurderer sin egen betydning når du skriver biografier på så tynt grunnlag. Det er forskjell på biografi og sladder!

Forøvrig, jeg synes Carew er ganske uspiselig, HVIS han er fremstilt korrekt, vel å merke. Steffen Iversen og Solskjær er et par som ikke har blitt skadet av det å ha blitt berømt. Det viser at de har en stødig personlighet. Han der andre slåsskjempen, Riise, er nå også ganske selvgod og kvalm, hvis jeg i det hele tatt skal gidde å mene noe om det...

Skrevet

At Henning Berg tror han er så jævla interessant at han utgir bok om sitt fotballiv! Det verste ved det er at han utleverer andre som ikke har bedt om å være med i den historien.

Tenk deg hvis fler gjør som Henning! Da vil det bli uutholdelig å være en kjent person her i landet snart. Hvis en kan risikere å få utlvert SMS'er sendt i affekt, gjengitt sinna ord en sa der og da, dumme ting en har gjort i fylla osv osv.

Finnes vel ingen mennesker her i verden som ikke har noe å skjule? Hva om en gammel kompis v deg fikk det for seg at han skulle skrive bok, og i sin egen historie blandet han inn deg på en slik måte at kjerringa di forsto at denfesten den gangen der foregikk det ting hun ikke visste om. AT da du var på den turen så fortalte du ikke alt. Nei, folk overvurderer sin egen betydning når du skriver biografier på så tynt grunnlag. Det er forskjell på biografi og sladder!

Forøvrig, jeg synes Carew er ganske uspiselig, HVIS han er fremstilt korrekt, vel å merke. Steffen Iversen og Solskjær er et par som ikke har blitt skadet av det å ha blitt berømt. Det viser at de har en stødig personlighet. Han der andre slåsskjempen, Riise, er nå også ganske selvgod og kvalm, hvis jeg i det hele tatt skal gidde å mene noe om det...

Kommentaren din om å utgi bøker om sitt liv synes jeg gjelder for svært mange idrettsfolk. Uansett hvor mye eller lite jeg liker å følge med på deres meritter i sportsverdenen interesserer det meg midt bak å lese en bok om dette.

Av og til morer vi oss i familien med å velge "årets verste julegavebok" blant høstens nyutgivelser, og sportsbøker scorer som regel høyt her. Fortsatt så kan vi humre litt i over at det fantes en bok som het "Smirre", av Marit Christensen! *fnis*

Kanksje bare overgått av "Hvem er hvem i engelsk fotball"!!

Skrevet

Gjør du ikke nå nettopp det samme som du kritiserer Piraye for...??

Dronningen1365380764
Skrevet

Gjør du ikke nå nettopp det samme som du kritiserer Piraye for...??

"Gjør du ikke nå nettopp det samme som du kritiserer Piraye for...??

- Goliath "

Jo :-(

Jeg burde ha nøyet med med å kritiser hans metodikk og hans måte å angripe en kjent person her inne, men jeg trådde over å angrep han som person. Jeg skal ta lærdom av dette. Dvs. skille meninger og person. Forøvrig skal jeg prøve å unngå innlegg som dette. Det fortjener ikke svar.

Skrevet

jeg er sååå enig så enig.......... han er lett å gjennomskue.

Skrevet

Det er nok ganske mange norske kjendiser som har skrevet bok om seg selv som har "dratt" med seg andre.... så Henning Berg er nok ikke alene...Jeg er faktisk nevnt i en bok jeg også........(hemmelig)......

Skrevet

Det er nok ganske mange norske kjendiser som har skrevet bok om seg selv som har "dratt" med seg andre.... så Henning Berg er nok ikke alene...Jeg er faktisk nevnt i en bok jeg også........(hemmelig)......

Runde Rudbergs "1001-1002-1003"?? ;-))

Skrevet

Runde Rudbergs "1001-1002-1003"?? ;-))

NÆÆÆÆÆÆIIIIIIIIIIII...............;(

Skrevet

NÆÆÆÆÆÆIIIIIIIIIIII...............;(

Neivelda! ;-)

Så kanskje det heller er Jo Benkows "mitt liv på løvebakken"? *S*

Skrevet

Neivelda! ;-)

Så kanskje det heller er Jo Benkows "mitt liv på løvebakken"? *S*

Det finnest så mange bøker vet du........... Men i Benkow sine er jeg nok heller ikke.

Skrevet

Det finnest så mange bøker vet du........... Men i Benkow sine er jeg nok heller ikke.

*S*

Men de to nevnte burde vel representere ytterpunktene, skulle jeg tro! :-)

Skrevet

*S*

Men de to nevnte burde vel representere ytterpunktene, skulle jeg tro! :-)

Jeg finnes en plass midt inni den stor bokverdenen jeg da........men det er min hemmelighet;)

Kanskje jeg er en av konene til "Bokhandleren i Kabul"??

Skrevet

Jeg finnes en plass midt inni den stor bokverdenen jeg da........men det er min hemmelighet;)

Kanskje jeg er en av konene til "Bokhandleren i Kabul"??

Isåfall skulle jeg prompte ha innvilget deg asyl i Norge, dersom jeg hadde hatt myndighet tilo det!! :-))

Skrevet

"Gjør du ikke nå nettopp det samme som du kritiserer Piraye for...??

- Goliath "

Jo :-(

Jeg burde ha nøyet med med å kritiser hans metodikk og hans måte å angripe en kjent person her inne, men jeg trådde over å angrep han som person. Jeg skal ta lærdom av dette. Dvs. skille meninger og person. Forøvrig skal jeg prøve å unngå innlegg som dette. Det fortjener ikke svar.

Mente ikke å være for "røff" i min kommentar, men fant din kritikk litt "merkelig" (og morsom) sett i forhold til hva du kritiserte.

Selv synes jeg ikke det er så galt å kritisere offentlige personer her inne. Og spesielt ikke personer som offentlig driver "skittkasting" om andre.

Såpass både fortjener de og burde akseptere.

At vi av og til kan bli litt personlige mot hverandre her, er vel også forståelig - selv om det selvfølgelig bør begrenses så mye som mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...