Gå til innhold

Mørke flekker på penis


Rawlins

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en mørk flekk på penishodet som bekymrer meg ganske mye. Den hverken klør eller svir men jeg synes det er flaut at den er der og jeg tror kanskje det kommer fler. For et år siden var jeg og testet meg for kjønnsykdommer, men legen fant ingenting misstenksomt. Etter dette begynte flekken å vise seg gradvis. Vegrer meg litt for å gå til legen igjen siden jeg syntes det var mer enn pinlig å trekke ned buksa.

Det kan sies at jeg har eksem på hendene og lurer på om det kan ha en sammenheng med mitt problem.

Er det noen som har hørt om dette før?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, lege

Hvorvidt det er en føflekk eller en liten eksemflekk, er det naturligvis vanskelig å avgjøre pr. brev. Jeg foreslår derfor at du kontakter legen slik at du kan få kikket på dette.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...