Gå til innhold

Luft i magen

ibrahim

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er plager med luft i magen. Det kommer både i samband med måltider og ikke. Har heller ikke noe å si hva jeg spiser.

Hva kan jeg gjøre for å begrense dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Det kan komme av matintoleranse for eksempel melk. Det er også vanlig å reagere på gjær i maten. Det er jo levende bakterier som "hever" seg. Hvis det er dette bør en unngå brød og heller spise knekkebrød etc. Ellers er mat med karbohydrater (tror jeg det er...) som kan lage litt kaos. Unngå isåfall poteter..Generelt er tung "norsk husmannskost" lett å reagere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest batteri

eller kanskje du er en av dem som rett og slett aldri fåt vite hvorfor og hva du kan gjøre med problemet..slik som jeg..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...