ibrahim Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei Jeg er plager med luft i magen. Det kommer både i samband med måltider og ikke. Har heller ikke noe å si hva jeg spiser. Hva kan jeg gjøre for å begrense dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kanskje du spiser mye mat som gir luftdannelse - kål, løk, bønner osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginniey Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det kan komme av matintoleranse for eksempel melk. Det er også vanlig å reagere på gjær i maten. Det er jo levende bakterier som "hever" seg. Hvis det er dette bør en unngå brød og heller spise knekkebrød etc. Ellers er mat med karbohydrater (tror jeg det er...) som kan lage litt kaos. Unngå isåfall poteter..Generelt er tung "norsk husmannskost" lett å reagere på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest batteri Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 eller kanskje du er en av dem som rett og slett aldri fåt vite hvorfor og hva du kan gjøre med problemet..slik som jeg..:/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.