Gå til innhold

Skal jeg gå ut eller være hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dolere kan hjelpe meg med slikt spørsmål.........har sittet og ventet på tlf. i lang tid. Den ringer ikke, har ringt til venninner som er opptatte og prater en liten stund og sier siden at de er opptatte og må videre. Greit, men her sitter jeg alene og vet ikke hva jeg skal ta meg til på en lørdagskveld...............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lei en god film, kjøp take away og kos deg hjemme :o)

The butterfly effect er bra ;o)

Skrevet

Ja det er det jeg egentlig skal, men jeg blir bare helt oppgitt over alle de som skal noe.

Skrevet

Det blir nok til at jeg blir kastet ut av min egen leilighet i kveld, og jeg får ikke tak i vennene min som skulle ringe meg..........nå er jeg irritert.

Skrevet

Ja det er det jeg egentlig skal, men jeg blir bare helt oppgitt over alle de som skal noe.

Men slik er det bestandig. Jeg har barnefri og ingen skal gjøre noe jeg kan være med på. Men jeg skal ikke klage, jeg var ute til 4 i natt og hadde det veldig koselig, så idag er jeg helt fornøyd :o)

Middag, pils og tequila, 250 kr kom det på.

Skrevet

Det blir nok til at jeg blir kastet ut av min egen leilighet i kveld, og jeg får ikke tak i vennene min som skulle ringe meg..........nå er jeg irritert.

Den kjenner jeg ja. Har hendt endel ganger. Det er kjedelig men hva gjør man ikke for barna? *drittunger*

Skrevet

Den kjenner jeg ja. Har hendt endel ganger. Det er kjedelig men hva gjør man ikke for barna? *drittunger*

Hvordan greide vi å lage slike *drittunger* :)

Skrevet

Hvordan greide vi å lage slike *drittunger* :)

Det er det store spørsmålet :o)

Vi har vel skjemt dem bort litt. De tror de eier hele huset på lik linje med deg. Jeg har jo stukket med en gang noen ville være hjemme for da hadde jeg jo kombinert barnevakt ;o)

Skrevet

Det er det store spørsmålet :o)

Vi har vel skjemt dem bort litt. De tror de eier hele huset på lik linje med deg. Jeg har jo stukket med en gang noen ville være hjemme for da hadde jeg jo kombinert barnevakt ;o)

Trenger ikke barnevakt, og vet ikke hva jeg skal. Men får ikke lov å være hjemme fordi de skal se på en film. Er forbanna på eksmannen som ikke kan ha en ordentlig video......

Skrevet

Sitter du enda og vokter døra?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Men slik er det bestandig. Jeg har barnefri og ingen skal gjøre noe jeg kan være med på. Men jeg skal ikke klage, jeg var ute til 4 i natt og hadde det veldig koselig, så idag er jeg helt fornøyd :o)

Middag, pils og tequila, 250 kr kom det på.

Jeg rusler på puben, den ligger femti meter unna.

Så svarer jeg deg på mailen i mårratidlig:)

Skrevet

Trenger ikke barnevakt, og vet ikke hva jeg skal. Men får ikke lov å være hjemme fordi de skal se på en film. Er forbanna på eksmannen som ikke kan ha en ordentlig video......

Hvorfor kan ikke du også få se den filmen. Det er håpløst, jeg vet akkurat hva du mener. Vet ikke hvor mange ganger jeg har havnet på soverommet fordi de okkuperte stua.

Skrevet

Sitter du enda og vokter døra?

Jepp, jeg har ikke funnet den enda :o)

Skrevet

Jeg rusler på puben, den ligger femti meter unna.

Så svarer jeg deg på mailen i mårratidlig:)

Det er greit. Ta en pils for meg også da :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gå ut. Det kan faktisk være litt trivelig å gå ut alene i ny og ne. Sette seg på en rolig pub og lese en avis, ta en øl, og se på livet.

Huff, der hørtes jeg gammel ut. :(

Gjest tjohooo
Skrevet

Hadde samme probl, men sitter nå og ser music awards. Hyggelig å være inne for en gangs skyld også, det ble ganske så heftig i natt, såh.

Gjest tjohooo
Skrevet

Gå ut. Det kan faktisk være litt trivelig å gå ut alene i ny og ne. Sette seg på en rolig pub og lese en avis, ta en øl, og se på livet.

Huff, der hørtes jeg gammel ut. :(

Hvor finner man en rolig pub en lørdagskveld, er da spørsmålet.... Odalen?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor finner man en rolig pub en lørdagskveld, er da spørsmålet.... Odalen?

I Odalen er det en del rolige steder om lørdagskveldene, men det er ofte i private låver. Ikke i låvene hvor man for anledningen har dopet ned dyrene og begynt å servere drinker til allsang og dans.

Ellers kan jeg anbefale sommerens gjeddefestivitas til alle. Det blir ikke rolig, men en fest for livet.

Skrevet

Jepp, jeg har ikke funnet den enda :o)

Da har poden kastet den ut av vinduet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...