Gå til innhold

Skal jeg gå ut eller være hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har poden kastet den ut av vinduet.

Da hadde den havnet på verandaen så det hadde vært helt greit.

Mye tror du en slik fjernkontroll koster, den går på ir :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde den havnet på verandaen så det hadde vært helt greit.

Mye tror du en slik fjernkontroll koster, den går på ir :o(

Jeg har ikke den fjerneste. Den kan bare ikke forsvinne i tynne lufta. Du heiv ikke reklamen i peisen? Og dermed?

Skrevet

Jeg har ikke den fjerneste. Den kan bare ikke forsvinne i tynne lufta. Du heiv ikke reklamen i peisen? Og dermed?

Jeg begynner å bli stygt redd for at den er havnet i søpla. Det er jo skikkelig flaut å miste den. Men jeg får ta det med ro et par dager og er jeg heldig dukker den opp.

Skrevet

I Odalen er det en del rolige steder om lørdagskveldene, men det er ofte i private låver. Ikke i låvene hvor man for anledningen har dopet ned dyrene og begynt å servere drinker til allsang og dans.

Ellers kan jeg anbefale sommerens gjeddefestivitas til alle. Det blir ikke rolig, men en fest for livet.

En oddøling, sier ikke Odalen, han sier Oddar'n.

ShitDiddelyDo
Skrevet

En oddøling, sier ikke Odalen, han sier Oddar'n.

Snakker eller skriver vi her på dol?

Korrekt norsk er bokmål eller nynorsk. Ikke diverse dialekter.

Det skulle tatt seg ut!

Gjest tjohooo
Skrevet

I Odalen er det en del rolige steder om lørdagskveldene, men det er ofte i private låver. Ikke i låvene hvor man for anledningen har dopet ned dyrene og begynt å servere drinker til allsang og dans.

Ellers kan jeg anbefale sommerens gjeddefestivitas til alle. Det blir ikke rolig, men en fest for livet.

Næh, nøyer meg med norges mest overfylte bar. Litt for mye bægænsare og blærumer der etter min smak, men det tar alltid av. Avis på en lørdagskveld...pføy!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Næh, nøyer meg med norges mest overfylte bar. Litt for mye bægænsare og blærumer der etter min smak, men det tar alltid av. Avis på en lørdagskveld...pføy!!

Jeg glemte faktisk at det var lørdag i går. Jobber i helgen og har nok fortrengt det.

For på en lørdag ville heller ikke jeg satt meg ned på en overfylt pub med en avis. Det hører ettermiddagen til, og ikke på en lørdag.

Norges mest overfylte pub? Hvilken?

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg glemte faktisk at det var lørdag i går. Jobber i helgen og har nok fortrengt det.

For på en lørdag ville heller ikke jeg satt meg ned på en overfylt pub med en avis. Det hører ettermiddagen til, og ikke på en lørdag.

Norges mest overfylte pub? Hvilken?

Bar ihvertfall. Eller lounge heter det kanskje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...