Dorthe Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Da har poden kastet den ut av vinduet. Da hadde den havnet på verandaen så det hadde vært helt greit. Mye tror du en slik fjernkontroll koster, den går på ir ( 0 Siter
nick Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Da hadde den havnet på verandaen så det hadde vært helt greit. Mye tror du en slik fjernkontroll koster, den går på ir ( Jeg har ikke den fjerneste. Den kan bare ikke forsvinne i tynne lufta. Du heiv ikke reklamen i peisen? Og dermed? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har ikke den fjerneste. Den kan bare ikke forsvinne i tynne lufta. Du heiv ikke reklamen i peisen? Og dermed? Jeg begynner å bli stygt redd for at den er havnet i søpla. Det er jo skikkelig flaut å miste den. Men jeg får ta det med ro et par dager og er jeg heldig dukker den opp. 0 Siter
Gjest crampa Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 I Odalen er det en del rolige steder om lørdagskveldene, men det er ofte i private låver. Ikke i låvene hvor man for anledningen har dopet ned dyrene og begynt å servere drinker til allsang og dans. Ellers kan jeg anbefale sommerens gjeddefestivitas til alle. Det blir ikke rolig, men en fest for livet. En oddøling, sier ikke Odalen, han sier Oddar'n. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 En oddøling, sier ikke Odalen, han sier Oddar'n. Snakker eller skriver vi her på dol? Korrekt norsk er bokmål eller nynorsk. Ikke diverse dialekter. Det skulle tatt seg ut! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 I Odalen er det en del rolige steder om lørdagskveldene, men det er ofte i private låver. Ikke i låvene hvor man for anledningen har dopet ned dyrene og begynt å servere drinker til allsang og dans. Ellers kan jeg anbefale sommerens gjeddefestivitas til alle. Det blir ikke rolig, men en fest for livet. Næh, nøyer meg med norges mest overfylte bar. Litt for mye bægænsare og blærumer der etter min smak, men det tar alltid av. Avis på en lørdagskveld...pføy!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Næh, nøyer meg med norges mest overfylte bar. Litt for mye bægænsare og blærumer der etter min smak, men det tar alltid av. Avis på en lørdagskveld...pføy!! Jeg glemte faktisk at det var lørdag i går. Jobber i helgen og har nok fortrengt det. For på en lørdag ville heller ikke jeg satt meg ned på en overfylt pub med en avis. Det hører ettermiddagen til, og ikke på en lørdag. Norges mest overfylte pub? Hvilken? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg glemte faktisk at det var lørdag i går. Jobber i helgen og har nok fortrengt det. For på en lørdag ville heller ikke jeg satt meg ned på en overfylt pub med en avis. Det hører ettermiddagen til, og ikke på en lørdag. Norges mest overfylte pub? Hvilken? Bar ihvertfall. Eller lounge heter det kanskje. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.