Gå til innhold

Billige flybiletter innenlands, finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ha en billig flybillet tur retur oslo-ålesund. Men på sasbraathens, kommer jeg opp i 1500 kroner, det synes jeg blir for dyrt. Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest DITT personlige reisebyrå for i kveld
Skrevet

Kan jo sjekke litt rundt, hvilken dato skal du reise på?

Stort sett er det sånn at man må være tidlig ute for å få de billigste billettene.

Gjest ditt personlige reisebyrå osv
Skrevet

På den strekningen bør du sjekke wideroe, t/r eller enveis lavpris, alt etter hva du trenger(kan komme ned i 350 kr hver vei).

Ellers kommer man glatt ned i 550 elns med sasbraathens, dersom du ikke er alt for tidlig ute.

Skrevet

Kan jo sjekke litt rundt, hvilken dato skal du reise på?

Stort sett er det sånn at man må være tidlig ute for å få de billigste billettene.

Skal reise 4 november, og komme tilbake 5.

Skrevet

På den strekningen bør du sjekke wideroe, t/r eller enveis lavpris, alt etter hva du trenger(kan komme ned i 350 kr hver vei).

Ellers kommer man glatt ned i 550 elns med sasbraathens, dersom du ikke er alt for tidlig ute.

Ja, jeg ser jeg kan komme ned i ca 400 kr hver vei, men det er UTEN momsetillegget, som er nesten like mye. Så jeg klarer ikke å finne noen tur/retur billett lavere enn ca 1400 kroner. Og jeg er under 25 år, så det er med ungdomsrabatt.

Skrevet

sjekk norwegian.no

Har gjort det, men det ser ikke ut som de flyr fra ålesund?

Skrevet

Hva mener du med 550 elns forresten?

Gjest reisebyråfanatikeren igjen
Skrevet

Skal reise 4 november, og komme tilbake 5.

Du har ikke mulighet på ungdomsbillett da? (under 26 eller student under 32)

Du er *litt* sent ute for billig-billetter.

1079 eller 1054 er det billigste jeg kan finne.

Gjest reisebyråfanatikeren
Skrevet

Hva mener du med 550 elns forresten?

550 Eller Noe Sånt (= sånn ca)

Skrevet

Ja, jeg ser jeg kan komme ned i ca 400 kr hver vei, men det er UTEN momsetillegget, som er nesten like mye. Så jeg klarer ikke å finne noen tur/retur billett lavere enn ca 1400 kroner. Og jeg er under 25 år, så det er med ungdomsrabatt.

Nei, 400 hver vei inkl tillegg går fint om du er tidlig nok ute, men det er du ikke.

Med litt forskjellige tidspunkt på dagen å reise på kan du komme ned i ca 1100, selv uten ung.rabatt.

Skrevet

Nei, de flyr til ålesund om du ser på vanlige billetter, men .. heh.. ser ut som de har valgt å ikke tilby ung. billetter til ålesund (wideroe da)

Men søk på de vanlige, kommer ned i ca 1054 så eneste forskjellen mellom dem og sasbraathens da blir jo hvilke avganger de har billig-plasser igjen på. Kanskje noen som passer bedre enn billigplassene til sasbraathens.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Norwegian flyr ikke til Ålesund nei.

1500 kr er normal pris tur/retur om en ikke bestiller i GOD tid i forveien :)

Skrevet

Fly til ålesund ble dyrere etter sammenslåingen, iallfall etter mine erfaringer (flyr dit ganske ofte). Du må være ganske tidlig ute for å kapre godprisene.

Du kan sjekke widerøe, men da må du til Ørsta (widerøe flyr ikke til vigra). Tror du må være ganske tidlig ute der også, men de kan være billigere.

Skrevet

Norwegian flyr ikke til Ålesund nei.

1500 kr er normal pris tur/retur om en ikke bestiller i GOD tid i forveien :)

Norwegian fløy til ålesund inntil et par måneder siden, men SAS klarte å skvise dem ut til slutt.

Tanya1365380060
Skrevet

Jeg dra mellom Bergen og Oslo ofte for tiden, og bruker da Norwegian eller Widerøe. Kjempebillige billetter.

Skrevet

Nei, de flyr til ålesund om du ser på vanlige billetter, men .. heh.. ser ut som de har valgt å ikke tilby ung. billetter til ålesund (wideroe da)

Men søk på de vanlige, kommer ned i ca 1054 så eneste forskjellen mellom dem og sasbraathens da blir jo hvilke avganger de har billig-plasser igjen på. Kanskje noen som passer bedre enn billigplassene til sasbraathens.

Jaja, takk for hjelpen allesammen...ser ut som jeg må bla ut med litt mer enn planlagt allikevel da. Skal huske på å være tidligere ute neste gang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...