Gå til innhold

Hvordan stramme opp rumpe og lår?!

dovre

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan gi tips om hvordan stramme opp rumpe og lår?!

Jente 1,66 og 62 kg. Jeg har trent styrketrening og jogging i to måneder og har tatt av 3 kg. (Var 65) Men problemet er at overkroppen har blitt mager, mens hofter, rumpe og lår er som før...

Jeg ønsker egentlig ikke å slanke meg, men bli fastere i fisken og sterkere.

Noen tips om passende trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykling - f.eks spinning. Ellers så har du jo mange underkroppsøvelser - f.eks knebøy. Men spinning er noe av det mest effektive for rumpe og lår.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykling - f.eks spinning. Ellers så har du jo mange underkroppsøvelser - f.eks knebøy. Men spinning er noe av det mest effektive for rumpe og lår.

".........................."

Enig med Prozak.

Så kan du i tillegg konsentrere selve styrketreningen om overkroppen, slik at du blir mer fornøyd med symetrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...