dovre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er det noen som kan gi tips om hvordan stramme opp rumpe og lår?! Jente 1,66 og 62 kg. Jeg har trent styrketrening og jogging i to måneder og har tatt av 3 kg. (Var 65) Men problemet er at overkroppen har blitt mager, mens hofter, rumpe og lår er som før... Jeg ønsker egentlig ikke å slanke meg, men bli fastere i fisken og sterkere. Noen tips om passende trening? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Sykling - f.eks spinning. Ellers så har du jo mange underkroppsøvelser - f.eks knebøy. Men spinning er noe av det mest effektive for rumpe og lår. ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Sykling - f.eks spinning. Ellers så har du jo mange underkroppsøvelser - f.eks knebøy. Men spinning er noe av det mest effektive for rumpe og lår. ".........................." Enig med Prozak. Så kan du i tillegg konsentrere selve styrketreningen om overkroppen, slik at du blir mer fornøyd med symetrien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.