Gå til innhold

Mulig voldtekt/overgrep?


Gjest Adya

Anbefalte innlegg

Fredags natt var jeg ute på byen, som mange ungdommer gjerne er. Problemet var bare at denne natta var jeg alt for full. Jeg husker ingenting, og da mener jeg ingenting!

Har i ettertid fått vite hva som skjedde av min venninne, og da sier de at jeg havnet til sengs med en type herfra.

Dette kan jeg ikke huske, og lurer derfor på en ting nå.

Jeg har luktet litt på muligheten om at han faktisk skjenket meg full, for før alt sammen koblet seg ut, så spurte han ofte om jeg ville ha sprit fra en flaske han dreiv å blanda i. Og jeg tok nå i mot, da... Og etter det, så er alt helt svart.

Jeg tror derfor at han har skjenket meg full, og så dratt meg til sengs når jeg begynte å nærme meg tilstanden som grønnsak. Jeg kan ikke huske noenting av dette, og etter hva jeg hører de sier, så blir jeg overrasket over hvordan jeg har drivi på, for sånn har jeg aldri vært før.

Men kan jeg rett og slett anmelde fyren for voldtekt/overgrep?? Han gikk jo inn for å drive meg til sengs, og skjenket meg full for å oppnå det. De som var med i bilen, sa jeg hadde spydd og vært kjempedårlig da de kjørte meg hjem, noe jeg vanligvis aldri er! Jeg har aldri spydd før i fylla, og det må være et tegn på at jeg var helt grønn, altså... Jeg har aldri blitt så full som det heller, det har ikke skjedd noen gang!

Men som sagt, kan jeg anmelde han for mulig voldtekt?? Jeg var jo pære full, og han visste det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Her er det flere ting som spiller inn. De fleste kjenner det på kroppen når de har hatt samleie. Hvis du ikke merker noen tegn på at noe spesielt har skjedd er det en mulighet for at historien du har blitt fortalt ikke stemmer.

Videre vil det være svært vanskelig å anmelde en voldtekt som du ikke engang vet om har skjedd. Det å anmelde en voldtekt er faktisk en veldig alvorlig sak, sett i lys av strafferammen. På den annen side - hvis han virkelig har gjort det som du har blitt fortalt bør han jo anmeldes. Hvordan saken står rent juridisk er jo også noe å tenke på. Uten noen som helst tekniske bevis og uten engang å vite hva som har skjedd. Han vil vel da nekte for alt sammen, og saken vil sansynligvis bli henlagt pga bevisets stilling.

Hva med å ta kontakt med han du tror kan ha gjort noe og spørre ham om hans versjon av kvelden?

Og i fremtiden håper jeg du passer bedre på deg selv, slik at du ikke lar deg skjenke på denne måten en gang til. Svært mange voldtekter skjer dessverre nettopp på denne måten.

Vennlig hilsen Grete i DIXI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mistanke om at han har

blandet noe oppi drinken?Hva kan

dine venner fortelle deg om hva

som har skjedd?Jeg ville nok først prøvd å finne ut hva som

egentlig har skjedd hvis jeg kunne.Uannsett er det galt gjort

å skjenke noen full.Men du må

jo ha drukket det selv med vitende og vilje,hvis det

da ikke er dop med i bildet.

Uannsett så har han absolutt godt av å høre at du har reagert

på hans oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her er det flere ting som spiller inn. De fleste kjenner det på kroppen når de har hatt samleie. Hvis du ikke merker noen tegn på at noe spesielt har skjedd er det en mulighet for at historien du har blitt fortalt ikke stemmer.

Videre vil det være svært vanskelig å anmelde en voldtekt som du ikke engang vet om har skjedd. Det å anmelde en voldtekt er faktisk en veldig alvorlig sak, sett i lys av strafferammen. På den annen side - hvis han virkelig har gjort det som du har blitt fortalt bør han jo anmeldes. Hvordan saken står rent juridisk er jo også noe å tenke på. Uten noen som helst tekniske bevis og uten engang å vite hva som har skjedd. Han vil vel da nekte for alt sammen, og saken vil sansynligvis bli henlagt pga bevisets stilling.

Hva med å ta kontakt med han du tror kan ha gjort noe og spørre ham om hans versjon av kvelden?

Og i fremtiden håper jeg du passer bedre på deg selv, slik at du ikke lar deg skjenke på denne måten en gang til. Svært mange voldtekter skjer dessverre nettopp på denne måten.

Vennlig hilsen Grete i DIXI

Jeg skal prøve å få tak i han, men har ingen etternavn eller noe, så jeg må enkelt og greit finne han i bygda.

Jeg merket at jeg hadde litt vondt i skrittet etter kvelden. MEn jeg hadde en litt trang bukse på, så jeg trodde det var derfor...

Ut i fra det, har jeg ikke merket mer.. Men det som skaper oppsikt, er at de fant trusa mi hos han...

Jeg har aldri latt meg sjenkes full på den måten før, og jeg har aldri drukket meg så kanon noen ganger. Jeg tror ikke det var dop med i bildet, for jeg hadde bare vanlig bakrus dagen etter.

Vennene mine har fortalt meg stort sett alt, og de anbefaler meg å anmelde han, MEN, jeg har jo ingen beviser, og han kan enkelt og greit nekte for det..

Derfor må jeg bare ta en tur til legen, og håpe at jeg ikke har blitt smittet av sykdommer, eller blitt gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymius

Du kan, og bør anmelde ham.

Anmelde han for hva?? Få tak i fyren, og spør hva som skjedde den kvelden:-) Burde vel gå ann å få tak i noen som hvet hvem det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal prøve å få tak i han, men har ingen etternavn eller noe, så jeg må enkelt og greit finne han i bygda.

Jeg merket at jeg hadde litt vondt i skrittet etter kvelden. MEn jeg hadde en litt trang bukse på, så jeg trodde det var derfor...

Ut i fra det, har jeg ikke merket mer.. Men det som skaper oppsikt, er at de fant trusa mi hos han...

Jeg har aldri latt meg sjenkes full på den måten før, og jeg har aldri drukket meg så kanon noen ganger. Jeg tror ikke det var dop med i bildet, for jeg hadde bare vanlig bakrus dagen etter.

Vennene mine har fortalt meg stort sett alt, og de anbefaler meg å anmelde han, MEN, jeg har jo ingen beviser, og han kan enkelt og greit nekte for det..

Derfor må jeg bare ta en tur til legen, og håpe at jeg ikke har blitt smittet av sykdommer, eller blitt gravid...

Slik du fremstiller saken her, tror jeg man erfaringsmessig man kan si at du har meget liten sjans til å oppnå noe annet enn å påføre deg selv mange ubehageligheter ved å gå til politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få tak i han, men har ingen etternavn eller noe, så jeg må enkelt og greit finne han i bygda.

Jeg merket at jeg hadde litt vondt i skrittet etter kvelden. MEn jeg hadde en litt trang bukse på, så jeg trodde det var derfor...

Ut i fra det, har jeg ikke merket mer.. Men det som skaper oppsikt, er at de fant trusa mi hos han...

Jeg har aldri latt meg sjenkes full på den måten før, og jeg har aldri drukket meg så kanon noen ganger. Jeg tror ikke det var dop med i bildet, for jeg hadde bare vanlig bakrus dagen etter.

Vennene mine har fortalt meg stort sett alt, og de anbefaler meg å anmelde han, MEN, jeg har jo ingen beviser, og han kan enkelt og greit nekte for det..

Derfor må jeg bare ta en tur til legen, og håpe at jeg ikke har blitt smittet av sykdommer, eller blitt gravid...

Hvis du er i tvil om hva som skjedde og du er mest redd for om du kan ha blitt smittet av noe eller blitt gravid...

jeg vil anbefale deg å oppsøke lege for en kontroll.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lett og la gutten få skylda.du sier du ikke husker noe. kan det være mulig at du oppmuntra han da..kansje han var driting sog bør anmelde deg for voldtekt..må se på det fra begge sider..ta en prat med han du. hvis du finner han..mente ikke og gjøre deg sint heller opprørt med dette svaret.lykke til i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lett og la gutten få skylda.du sier du ikke husker noe. kan det være mulig at du oppmuntra han da..kansje han var driting sog bør anmelde deg for voldtekt..må se på det fra begge sider..ta en prat med han du. hvis du finner han..mente ikke og gjøre deg sint heller opprørt med dette svaret.lykke til i hvertfall

Typen det er snakk om her, er kjent for å dra med seg folk til sengs. Han har faktisk fått mindreårige til sengs, ved å lure dem trill rundt.

JEG er ikke den som oppmuntrer gutter til å ha sex med meg! Det har jeg ALDRI gjort!! Ikke når jeg er edru heller!!

Jeg begynte å drikke som 13-åring, men har alltid skygget unna gutter som er ute etter et nummer, og har aldri vært til sengs med noen før(jaja, bortsett fra en eks-type, da..).

Hvis HAN kan anmelde MEG for voldtekt, da er noe galt. Jeg skal la hele greia bero litt nå, og hvis jeg treffer han igjen, så skal han få juling. Men det er også alt. For jeg orker ikke å lage noe sak av dette, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...