Gå til innhold

Peanøttsmør

Gjest peanøtten

Anbefalte innlegg

Gjest peanøtten

Er det noen her som spiser det regelmessig? Hvor mye tar du på en brødskive? Jeg vet at det er en kaloribombe, men det er så utrolig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest USA nick

En skikkelig god peanuttbutter-sandwich består av to tynne skiver brød. Smør rikelig med peanøttsmør på begge skivene, bre en godt lag med f.eks. solbærsyltetøy på den ene skiven. Legg skivene med pålegget mothverandre og nyyyyyyyt, gjerne med et glass kaldt skummet melk til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peanøtten

En skikkelig god peanuttbutter-sandwich består av to tynne skiver brød. Smør rikelig med peanøttsmør på begge skivene, bre en godt lag med f.eks. solbærsyltetøy på den ene skiven. Legg skivene med pålegget mothverandre og nyyyyyyyt, gjerne med et glass kaldt skummet melk til!!!

Takk for svar. Er ikke så veldig glad i Pb&J sandwich... men jeg likte det da jeg var mindre. Synes forøvrig det er godt å blande det med sjokoladepålegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebærsyltetøy bruker jeg. Nå er det årevis siden sist jeg spiste det, det er jo så godt at om jeg har det i huset spiser jeg ikke annet! :o) Hadde kick på det i mitt andre svangerskap og fikk kjeft av legen fordi jeg hadde lagt på meg så mye... *Flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...