Gjest peanøtten Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er det noen her som spiser det regelmessig? Hvor mye tar du på en brødskive? Jeg vet at det er en kaloribombe, men det er så utrolig godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest USA nick Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 En skikkelig god peanuttbutter-sandwich består av to tynne skiver brød. Smør rikelig med peanøttsmør på begge skivene, bre en godt lag med f.eks. solbærsyltetøy på den ene skiven. Legg skivene med pålegget mothverandre og nyyyyyyyt, gjerne med et glass kaldt skummet melk til!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest peanøtten Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 En skikkelig god peanuttbutter-sandwich består av to tynne skiver brød. Smør rikelig med peanøttsmør på begge skivene, bre en godt lag med f.eks. solbærsyltetøy på den ene skiven. Legg skivene med pålegget mothverandre og nyyyyyyyt, gjerne med et glass kaldt skummet melk til!!! Takk for svar. Er ikke så veldig glad i Pb&J sandwich... men jeg likte det da jeg var mindre. Synes forøvrig det er godt å blande det med sjokoladepålegg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 En skikkelig god peanuttbutter-sandwich består av to tynne skiver brød. Smør rikelig med peanøttsmør på begge skivene, bre en godt lag med f.eks. solbærsyltetøy på den ene skiven. Legg skivene med pålegget mothverandre og nyyyyyyyt, gjerne med et glass kaldt skummet melk til!!! Bringebærsyltetøy bruker jeg. Nå er det årevis siden sist jeg spiste det, det er jo så godt at om jeg har det i huset spiser jeg ikke annet! ) Hadde kick på det i mitt andre svangerskap og fikk kjeft av legen fordi jeg hadde lagt på meg så mye... *Flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.