Gå til innhold

flere som synes "fornemmelse for mord" er skummelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarer ikke å se på det. det går kalde gufs inni meg og jeg får mareritt

er det flere som meg her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Det er jo omtrent like "farlig" (og like sant) som Barne-TV.

Du kan trøste deg med at det ALDRI har skjedd at disse bedragerene har hatt rett. Ikke i hele politi-historien i verken Norge eller Danmark har en klarsynt noensinne løst et mord.

Aldri.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nei, det er ikke skummelt, men det er kvalmt hvordan drittsekker i TVN utnytter stakkars pårørende under dekke av å "hjelpe"!

Skrevet

De har jo en veldig skummel musikk til da. I dag syntes jeg det var ekstra ekkelt siden det var om et barn.

Skrevet

Nei jeg kjenner ingen kalde gufs, men jeg begynner å le, fordi jeg tenker på Kristian Valen og hans parodi.

Skrevet

Nei, det er ikke skummelt, men det er kvalmt hvordan drittsekker i TVN utnytter stakkars pårørende under dekke av å "hjelpe"!

Så hvis det skulle føre til nye tips/spor, slik at en sak blir gjenopptatt, så er det kvalmt?

"......................."

Skrevet

Så hvis det skulle føre til nye tips/spor, slik at en sak blir gjenopptatt, så er det kvalmt?

"......................."

Isåfall har det INTET med "klarsynhet" å gjøre, men at hvis man setter helt normale ressurser ned i en sak, så kan man selvsagt finne nye spor.

De har et lignende program i Storbritannia, men uten alt "klarsynhet"-bedrageriet.

Skrevet

Ja, det ser skummelt hvordan de kan spekulere i mordsaker på denne måten.

Skrevet

Det som er skummelt med det er at de utnytter godtroende folk til å bite på dette tullet.

Gjest tjohooo
Skrevet

Nei jeg kjenner ingen kalde gufs, men jeg begynner å le, fordi jeg tenker på Kristian Valen og hans parodi.

Samme her :D

Skrevet

Hei,

Det er jo omtrent like "farlig" (og like sant) som Barne-TV.

Du kan trøste deg med at det ALDRI har skjedd at disse bedragerene har hatt rett. Ikke i hele politi-historien i verken Norge eller Danmark har en klarsynt noensinne løst et mord.

Aldri.

Med vennlig hilsen

DET har du faktisk ikke lov til å si! Fordi JEG VET at det IKKE er sant!

Min bestemor var med på å løse en serie morder sak for mange mange år siden!

MEN da var det hysjet ned på alle mulige slags måter!

DU kan ikke sitte å si når du ikke VET!!!

Skrevet

DET har du faktisk ikke lov til å si! Fordi JEG VET at det IKKE er sant!

Min bestemor var med på å løse en serie morder sak for mange mange år siden!

MEN da var det hysjet ned på alle mulige slags måter!

DU kan ikke sitte å si når du ikke VET!!!

Politiet i BÅDE Norge og Danmark har sagt at det ALDRI har vært en eneste sak som ble oppklart pga "klarsynhet".

Det er bedrageri og fupp fra ende til annen.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Politiet i BÅDE Norge og Danmark har sagt at det ALDRI har vært en eneste sak som ble oppklart pga "klarsynhet".

Med vennlig hilsen

Uten å mene noe om dette i det hele tatt: De ville vel ikke være de første til å innrømme at de synske fant ut mer enn deres egen etterforskning ;-)

Skrevet

Med vennlig hilsen

fupp???

Skrevet

Uten å mene noe om dette i det hele tatt: De ville vel ikke være de første til å innrømme at de synske fant ut mer enn deres egen etterforskning ;-)

Hvorfor ikke? De innrømmer gjerne at andre kommer med tips. De bare påpeker at ingen tips basert på "klarsynthet" har noensinne ført til en oppklaring av saken.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

Nå er det slik at det er ikke alt politiet hverken i Norge eller i Danmark som er villige til å innrømme slikt!

Jeg har fått på bevis på at dette ikke stemmer, men hvem trodde på slikt på 70-tallet?

Sånne som meg og flere med meg kan desverre ikke gjøre annet enn å tro på det, da man har beviser men de blir med en gang "bortvist" av samfunnet!

Men så hadde jeg heller aldri trodd at sneversynte Sør og hans meninger hadde et vidsyn på dette!

Skrevet

Nå er det slik at det er ikke alt politiet hverken i Norge eller i Danmark som er villige til å innrømme slikt!

Jeg har fått på bevis på at dette ikke stemmer, men hvem trodde på slikt på 70-tallet?

Sånne som meg og flere med meg kan desverre ikke gjøre annet enn å tro på det, da man har beviser men de blir med en gang "bortvist" av samfunnet!

Men så hadde jeg heller aldri trodd at sneversynte Sør og hans meninger hadde et vidsyn på dette!

Nåja - jeg har faktisk litt større tiltro til Politiets offentlige uttalelser, enn til hva noen på DOL anonymt påstår. Og på toppen av det hele dikter opp konspirasjonsteorier for å dekke over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...