Gå til innhold

Hvordan unngå griseri på halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloweenfans: Hva skal man gjøre for å hindre at huset tilgrises på halloween, når man ikke vil gi bort godterier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det unngaår man ikke selv når man gir bort....:-(

Man forandrer sin innstilling til positiv. Og tenker at de små sikkert har det fryktelig morsomt med å kle seg ut, og gir dem derfor noen smørbukkarameller, mens man gleder seg over synet! Det er jo bare gøy!

Skrevet

Man forandrer sin innstilling til positiv. Og tenker at de små sikkert har det fryktelig morsomt med å kle seg ut, og gir dem derfor noen smørbukkarameller, mens man gleder seg over synet! Det er jo bare gøy!

Ikke når de svarer med å grise ned huset med egg.

Skrevet

Men det må da være lov å velge å ikke delta? Jeg vil heller sende pengene til redd barna enn å kjøpe godteri til nabolagets bortskjemte.

Skrevet

Det å slukke utelyset er jo et tegn som bør respekteres.

De som slukker lyset ute, gir signal om at de ikke er med på halloweenfeiringen. Da bør de som går rundt og tigger la være å ringe på der.

Men om det virkelig blir respektert, det gjenstår å se. Jeg kommer til å ha lyset slukket.

Der jeg bodde før, var det flere som fikk husene tilgriset med egg osv, selv om de ikke var hjemme - eller om de ikke lukket opp.

Skrevet

Det å slukke utelyset er jo et tegn som bør respekteres.

De som slukker lyset ute, gir signal om at de ikke er med på halloweenfeiringen. Da bør de som går rundt og tigger la være å ringe på der.

Men om det virkelig blir respektert, det gjenstår å se. Jeg kommer til å ha lyset slukket.

Der jeg bodde før, var det flere som fikk husene tilgriset med egg osv, selv om de ikke var hjemme - eller om de ikke lukket opp.

Og da er det ekstra surt om man er hos naboen og deler ut godteri til fantepakket. GRRRR

Skrevet

Eneste måten å unngå griseri på tror jeg må være å leie inn Securitas...

Småjævlene får ikke en dritt av meg i år hvertfall. Delte ut 80 (!) slikkepinner i fjor og fikk grisa ned både skiferheller og biler med egg. Samme med naboene, noen fikk en halv rull dasspapir på trappa i tillegg. Feltet så ut som en svinesti i lang tid etterpå. Så nei, i år deles det ikke ut en dritt her.

Skrevet

Eneste måten å unngå griseri på tror jeg må være å leie inn Securitas...

Småjævlene får ikke en dritt av meg i år hvertfall. Delte ut 80 (!) slikkepinner i fjor og fikk grisa ned både skiferheller og biler med egg. Samme med naboene, noen fikk en halv rull dasspapir på trappa i tillegg. Feltet så ut som en svinesti i lang tid etterpå. Så nei, i år deles det ikke ut en dritt her.

Jeg tror jeg må være heldig med nabolaget, for den salgs er ukjent heromkring!

Det verste er vel at man kaster et og annet gammelt eple.

Ille nok, men langtfra så ille som det du opplevde.

fei1365380229
Skrevet

Jeg tror jeg må være heldig med nabolaget, for den salgs er ukjent heromkring!

Det verste er vel at man kaster et og annet gammelt eple.

Ille nok, men langtfra så ille som det du opplevde.

Har ikke vært noe griseri hos oss heller. I fjor kom det to barn som skulle ha godteri så det var ikke den helt store beholdningen vi hadde trengt å hamstre.

De får godteri her selvom jeg egentlig er imot helt halloween :)

Skrevet

Der jeg kommer fra tror jeg ikke de helt har forstått dette med Trick or Treat... de tror bare de skal spørr etter godteri!

Ikke noe tilgrising her nei:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...