Gå til innhold

Hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• skorpionfisken

4

• Dorthe

3

• annegunn

3

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken
Skrevet

Jeg har vært 28 de siste 22 årene ;o)

Hva gjør du når din eldste passerer 28?

Min tante var 29 hun helt til sønnen fylte 30 med brask og bram. Hun fikk alvorlige forklaringsproblemer etter det c,').

skorpionfisken
Skrevet

:-D

Nemlig.

Er med jeg også. 66-modeller er de beste c,')

skorpionfisken
Skrevet

He-he... 1666, sa jeg ikke det?

Jentungen derimot, hun er faktisk så ung.

1666?

Kanskje 1969?

Da du skrev at du skulle snu et siffer tenkte jeg på å snu hele greia sånn at 38 år ble til 83....

"dukker for kastet"...

Skrevet

Jeg har vært 28 de siste 22 årene ;o)

Jeg er også 28, og har vært det noen år. Jeg svarer sjelden på hvor mange ganger jeg har fylt 28. ;o)

Skrevet

Hva gjør du når din eldste passerer 28?

Min tante var 29 hun helt til sønnen fylte 30 med brask og bram. Hun fikk alvorlige forklaringsproblemer etter det c,').

Alle de som kjenner eldstemann er nok helt klar over hvor gammel jeg er. Og jeg tviler på at andre lar seg lure :o)

Men jeg føler meg 28 og det er vel det som teller...

Skrevet

Jeg er også 28, og har vært det noen år. Jeg svarer sjelden på hvor mange ganger jeg har fylt 28. ;o)

Det kommer helt an på situasjonen :o)

Skrevet

1666?

Kanskje 1969?

Da du skrev at du skulle snu et siffer tenkte jeg på å snu hele greia sånn at 38 år ble til 83....

"dukker for kastet"...

Forsiktig nå, ellers kjører jeg over deg med rulatoren....

Skrevet

Forsiktig nå, ellers kjører jeg over deg med rulatoren....

*S*

Bare et apropos til den slags "trusler": Jeg gikk i baret for en del år tilbake da min yngste onkel fylte 40 år. Jeg sendte ham et kort med påskriften:

"Hvis noen skulle finne på kalle deg gammel, så slå dem med stokken og kast gebisset etter dem!"

det var først etter at jeg hadde sendt dette avgårde at jeg kom på at han hadde jo faktisk gebiss, etter at en motorsykkelulykke i ungdommen hadde slått ut tenna på'n! *uffameg!*

skorpionfisken
Skrevet

*S*

Bare et apropos til den slags "trusler": Jeg gikk i baret for en del år tilbake da min yngste onkel fylte 40 år. Jeg sendte ham et kort med påskriften:

"Hvis noen skulle finne på kalle deg gammel, så slå dem med stokken og kast gebisset etter dem!"

det var først etter at jeg hadde sendt dette avgårde at jeg kom på at han hadde jo faktisk gebiss, etter at en motorsykkelulykke i ungdommen hadde slått ut tenna på'n! *uffameg!*

Jammen da traff du jo virkelig blink med den. Har han humor så koste han seg kostelig over den.

Skrevet

Jeg er 38 år.

Giiid jeg kunne signert her, jeg også :)

Sukk mitt hjerte...

Skrevet

Gammel nok.

Eldre i sinnet enn i kroppen, hvilket medfører at alle mine venninner og NN er gamle koner alle sammen - ift lille damedame.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...